Przetargi.pl
Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych. Zamówienie dotyczące koszenia obejmuje 742800m2 odpowiadające 74,28ha powierzchni pasa drogowego dróg powiatowych o łącznej długości 104,7km. Z wyszczególnio
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 14.2 Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej po 2 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia. Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg publicznych tj. dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych wykonanych pod ruchem w ilości co najmniej 500000m2 (50ha). Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.Wykonawca dysponuje co najmniej jedną kosiarkę wysięgnikową (bijakową) lub dysponuje jednym urządzeniem wieloczynnościowym z głowicą do koszenia i rozdrabniania skoszonej trawy. 3.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub niezależne ubezpieczenie omawianej umowy na wartość nie mniejszą niż 100 000zł, i ważne co najmniej na cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 2.Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4) wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 3.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki, z zastrzeżeniem iż zobowiązanie ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, Wykonawca w chwilą zawarcia umowy a najpóźniej przed rozpoczęciem prac przedłoży Zamawiającemu aktualny dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej ważny, co najmniej przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. 4.Wypełniony druk doświadczenie zawodowe tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca wykonał co najmniej po 2 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia. Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg publicznych tj. dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych wykonanych pod ruchem w ilości co najmniej 500000m2 (50ha). Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w punkcie 5 zostały wykonane należycie, 6.Wypełniony druk potencjał techniczny - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną kosiarkę wysięgnikową (bijakową) lub dysponuje jednym urządzeniem wieloczynnościowym z głowicą do koszenia i rozdrabniania skoszonej trawy. (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 7.Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). (załączyć tylko do ofert składanych przez wykonawców występujących wspólnie lub przez spółki cywilne)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach