Przetargi.pl
Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich oraz bieżące utrzymanie żywopłotów i grup krzewów oraz utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg wojewódzkich z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich oraz bieżące utrzymanie żywopłotów i grup krzewów oraz utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg wojewódzkich z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie koszenia traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym z podziałem na cztery zadania: Zadanie 1 – obejmuje czterokrotne, obustronne koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego: a) I koszenie – 106 203 m przy zmiennej szerokości koszenia, b) II koszenie – 106 203 m przy zmiennej szerokości koszenia, c) III koszenie – 106 203 m przy zmiennej szerokości koszenia, d) IV koszenie – 106 203 m przy zmiennej szerokości koszenia. Odcinki dróg zostały wyszczególnione w wykazie stanowiącym załącznik nr 10a do SIWZ. Zadanie 2 – obejmuje trzykrotne, obustronne koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Rybnickiego oraz części Powiatów Wodzisławskiego, Raciborskiego, Gliwickiego i Mikołowskiego utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku: e) I koszenie – 97 536 m przy zmiennej szerokości koszenia f) II koszenie – 97 536 m przy zmiennej szerokości koszenia g) III koszenie – 97 536 m przy zmiennej szerokości koszenia Odcinki dróg zostały wyszczególnione w wykazie stanowiącym załącznik nr 10b do SIWZ. Zadanie 3 – obejmuje bieżące utrzymanie żywopłotów i grup krzewów oraz zieleni w pasie drogowym dróg wojewódzkich nr 924 i nr 925: a) Cięcia żywopłotów miękkich i twardych z trzech stron w szacowanej ilości 2500 m2 i przycięcia górnych części grup krzewów w szacowanej ilości 700 m2, wraz z odwozem pozyskanych odpadów. b) Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg wojewódzkich nr 924 i nr 925 – dwukrotne koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na obszarze: • Wyspy centralnej ronda na skrzyżowaniu ul. 3 Maja, Furgoła i ul. Parkowej w Czerwionce Leszczynach • Wyspy centralnej ronda na skrzyżowaniu ul. Żorskiej i ul. Wyzwolenia w sołectwie Stanowice • Wyspy kanalizującej ruch na skrzyżowaniu ul. 3 Maja i ul. Kościuszki w Czerwionce Leszczynach Zestawienie ilości żywopłotów i krzewów do cięć opisano w formularzu cenowym (Załącznik nr 2c do SIWZ) oraz w wykazie dróg (Załącznik nr 10b do SIWZ) i mapie (Załącznik nr 11 do SIWZ) Zadanie 4 – obejmuje bieżące utrzymanie zieleni w obszarze skrzyżowań – wysp centralnych rond; dwukrotne koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na obszarze: • wyspy centralnej ronda na skrzyżowaniu ul. Zwycięstwa i węzła autostrady A1 w sołectwie Stanowice • wyspy centralnej ronda na skrzyżowaniu ul. Jesionka i węzła autostrady A1 w dzielnicy Dębieńsko Zestawienie ilości koszeń opisano w formularzu cenowym (Załącznik nr 2d do SIWZ) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz odpowiednie „Specyfikacje techniczne” (Załączniki nr 9a i 9b do SIWZ) Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na świadczeniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio: a) Zadanie 1 - co najmniej 2 operatorów kosiarki/ kierowcy kat. B, C lub T, b) Zadanie 2 - co najmniej 2 operatorów kosiarki/kierowcy kat. B, C lub T, c) Zadanie 3 - co najmniej 2 osoby w tym: • 1 osobę posiadającą wykształcenie z zakresu ogrodnictwa, leśnictwa, względnie rolnictwa lub uprawnienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – do nadzoru nad tymi robotami, • 1 osobę do wykonywania prac przy koszeniu (obsługa kosiarki mechanicznej), cięciu żywopłotów i krzewów (obsługa nożyc mechanicznych). d) Zadanie 4 - co najmniej 2 osoby w tym: • 1 osobę do wykonywania prac przy koszeniu (obsługa kosiarki mechanicznej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: • dla Zadania 1 – 2000,00 zł, • dla Zadania 2 – 2000,00 zł, • dla zadania 3 – 300,00 zł, • dla zadania 4 – 100,00 zł, 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6 pkt. 1-5 ustawy Pzp: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego wskazanym w pkt. 3 przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej lub innej niż pieniądz – dokument potwierdzający jego wniesienie został załączony do oferty. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 7.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 7.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Oferta niezabezpieczona akceptowalna formą wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg Załącznika nr 7). 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 3.1 wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 3.2 podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg. załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach