Przetargi.pl
Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym z podziałem na dwa zadania. 1. Zadanie nr 1 - Koszenie traw i chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku. 2. Zadanie nr 2 - Koszenie traw i chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym z podziałem na dwa zadania. 1. Zadanie nr 1 - Koszenie traw i chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku. 2. Zadanie nr 2 - Koszenie traw i chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie koszenia traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym z podziałem na dwa zadania. ZADANIE 1 obejmuje trzykrotne, obustronne koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Rybnickiego, oraz części Powiatów Wodzisławskiego, Raciborskiego, Gliwickiego i Mikołowskiego, utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku. Odcinki dróg zostały wyszczególnione w wykazie załącznika 8A do SIWZ. a) I koszenie - 97,536 km przy zmiennej szerokości koszenia. b) II koszenie - 97,536 km przy zmiennej szerokości koszenia. c) III koszenie - 97,536km przy średniej szerokości koszenia do 2,5m, w obrębie poboczy, wysp kanalizujących ruch i pasów zieleni miedzy jezdnią i chodnikami dla pieszych. ZADANIE 2 - obejmuje trzykrotne, obustronne koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego. Odcinki dróg wyszczególnione w wykazie załącznika 8B do SIWZ. a. I koszenie - 106,40km przy zmiennej szerokości koszenia. b. I koszenie - 106,40km przy zmiennej szerokości koszenia. c. III koszenie - 106,40 km przy średniej szerokości koszenia do 2,5m w obrębie poboczy i pasów zieleni miedzy jezdnią i chodnikami dla pieszych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i zadania 2 zamieszczono w Dziale III do SIWZ. 1.) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. 2.) W związku z powyższym Wykonawca jest obowiązany wskazać w formularzu ofertowym (wzór Dział II SIWZ, według załącznika nr 1) części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. 3.) Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zostały zawarte w rozdziale XVIII SIWZ pn. " Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy lub wzór umowy". 4.) W przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał (o ile są już znane), nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie usług. Podczas realizacji umowy Wykonawca będzie zawiadamiał Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143b ustawy PZP. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP 1.) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienie przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na świadczeniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22§1 ustawy z 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w trakcie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę 2 osób tj. operatora kosiarki/kierowcy kategorii B, C lub T- na każde zadanie. 2.) Do podstawowych obowiązków kierowcy/operatora kosiarki (prawo jazdy min. kategorii B, C lub T) należy kierowanie pojazdem, będącego nośnikiem dla kosiarki bijakowej i bocznej, wraz z czynnościami operatora tejże kosiarki. 3.) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG oraz wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4.) Obowiązek określony w pkt. 1.12 i 1.13 ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 5.) Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 7 ust. 4 Istotnych Postanowień Warunków Umownych, stanowiących załącznik Nr 10a i 10b do SIWZ. (Dział III)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania 1 – 3500,00zł dla zadania 2 – 2400,00zł w formie zgodniej z art. 45 ust. 6pkt. 1- 5 ustawy PZP a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz.359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na kontoZamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty. • innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jankowickiej 49, pokój 14 (sekretariat, a jego kopia załączona do oferty. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Ustawą PZP, a w szczególności: • dokumenty te będą zawierały klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu wszystkich przypadków utraty wadium przez Wykonawcę , określone w art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy PZP, tj. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn nieleżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia,o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. • tj. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. • Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą, określony w SIWZ. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Ustawą PZP, a w szczególności: • dokument będzie zawierał klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu wszystkich przypadków utraty wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy PZP, określone powyżej w SIWZ w pkt. 9.4.1 ppkt. 1- 4. • dokument będzie zawierał określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach