Przetargi.pl
Koszenie poboczy przy drogach powiatowych Powiatu Milickiego

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3840704 , fax. 71 3840704
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3840704, fax. 71 3840704
    REGON: 93193467300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie poboczy przy drogach powiatowych Powiatu Milickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz samosiewów drzew i krzewów z poboczy, na terenie Gmin Cieszków, Krośnice, Milicz. 1. Realizacja usługi następować będzie sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od potrzeb Zamawiającego, na jego pisemne zlecenie - w terminie określonym w zleceniu. 2. Zlecenie częściowe będzie określać szczegółową lokalizację, zakres prac oraz termin wykonania usługi. 3. W zależności od potrzeb Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w ilości robót wyszczególnionych w formularzu cenowym lecz łączna suma koszenia nie może przekroczyć ilości odpowiednio do zadania. Realizacja zamówienia nastąpi przy użyciu min. 1 szt. kosiarki rotacyjnej na każde zadanie. Przed zawarciem umowy zamawiający może wezwać wykonawcę w określonym czasie i miejscu do przeglądu sprzętu wraz z operatorami celem przeprowadzenia próby koszenia i sprawdzenia czy sprzęt jest sprawny techniczne i gotowy do użycia. Nie stawienie się Wykonawcy do przeglądu sprzętu może skutkować tym, że zamawiający ponownie wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Realizacja usługi następować będzie w terminie każdorazowo określonym w pisemnym zleceniu częściowym. Ponadto zlecenie częściowe będzie zawierać szczegółową lokalizację oraz ilość m2 koszenia. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przystąpienie do koszenia w ciągu 3 dni od pisemnego zlecenia, a każde koszenie musi być zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od dnia pisemnego zlecenia przez Zamawiającego. Nie wykonanie usługi w każdorazowo określonych terminach w zleceniu skutkować będzie zastosowaniem kar umownych określonych w umowie. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1) Wykonawca opracuje na własny koszt dokumentację tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót i uzgodni z właściwymi organami. 2) Przy wykaszaniu poboczy wokół pachołków hektometrowych należy zwrócić uwagę, aby ich nie uszkodzić. Za uszkodzony pachołek będzie obciążony Wykonawca. 3) Przedmiotową usługę należy wykonać zgodnie ze Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót utrzymaniowych związanych z koszeniem traw: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-09.01.03 (zał. nr 1 do SIWZ) 1) Przez chwasty należy rozumieć: rośliny niepożądane, występujące wśród upraw roślin (w tym wypadku traw) hamujące ich rozwój i jakość. 2) Przez jednoroczne samosiewy należy rozumieć: rośliny rozmnożone samoczynnie z nasion drzew i krzewów w miejscach niepożądanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach