GMINA ŻABIA WOLA ogłasza przetarg
- Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ŻABIA WOLA
ul. Główna 3
96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
REGON: 750148578 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koszenie poboczy i rowów przy drogach utwardzonych oraz mechaniczne czyszczenie chodników będących w zarządzie Wójta Gminy Żabia Wola - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia stanowi:a) dwukrotne obustronne wykoszenie poboczy i rowów, b) usunięcie zakrzaczeń i zarośli o wysokości do 1,00 mc) mechaniczne oczyszczenie chodników wraz z krawężnikami z traw, chwastów, mchów oraz innych materiałów organicznych, wraz z zmieceniem i uprzątnięciem terenu po prowadzonych robotach.Zakres objęty zamówieniem realizowany będzie przy drogach utwardzonych będących w zarządzie Wójta Gminy Żabia Wola oraz przy drogach gruntowych (utwardzonych kruszywem) wskazanych przez Zamawiającego a także na działkach gminnych. Szczegółowy zakres zawarty jest w wykazie dróg i chodników objętych przedmiotem umowy. Zadanie obejmuje obkoszenie urządzeń drogowych (znaki, pachołki oraz bariery energochłonne) wlotów i wylotów przepustów, drzew w poboczu oraz każdego skrzyżowania z drogami gruntowymi. Po zawarciu umowy Zamawiający, w okresie trwania umowy, zastrzega sobie prawo do uruchomienia usługi koszenia dwukrotnie, w momentach, w którym uzna to za stosowne, jednak w terminie nie późniejszym niż data poprzedzająca ostateczny termin trwania okresu obowiązywania umowy o okres przewidziany na realizację przedmiotu umowy od momentu przekazania Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego informacji o konieczności rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy.Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego rozliczenia, w tym wykaz dróg i chodników objętych przedmiotem umowy zawartych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego postępowania przetargowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 4 000,00 zł.2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej,nr rachunku:66 9291 0001 0046 3049 2000 0030.Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Żabia Wola,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy PZP.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie:1) zdolności technicznej:jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj.:• kosiarką doczepną bijakową z wysięgnikiem lub inną kosiarką ciągnikową pozwalającą na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - 3 szt.• kosą spalinową lub elektryczną z głowicą żyłkową lub nożem do koszenia, głowicą ze szczotką do usuwania chwastów na chodnikach, w miejscach trudno dostępnych, takich jak: pod barierami energochłonnymi, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych - 3 szt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-01
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi polegającej na wykaszaniu traw z poboczy, skarp i rowów dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w okresach wiosennym, letnim i jesiennym w 2024 r.”
Dodano: 2024-06-04 - Wykonanie usługi polegającej na wykaszaniu traw z poboczy, skarp i rowów dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w okresach wiosennym, letnim i jesiennym w 2024 r.
Dodano: 2024-04-15 - Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego oraz ich bieżące utrzymanie.
Dodano: 2023-07-11 - Koszenie poboczy i rowów przy drogach utwardzonych, będących w zarządzie Gminy Żabia Wola
Dodano: 2023-04-20 - Świadczenie usług utrzymania zieleni, czystości i porządku placów zabaw w Gminie Grodzisk Mazowiecki. Numer referencyjny
Dodano: 2021-02-01 - Konserwacja rowów melioracyjnych.
Dodano: 2020-08-27 - Wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego – bieżące utrzymanie.
Dodano: 2020-05-12 - "Pielęgnacja zieleni miejskiej, miejsc pamięci narodowej i parków miejskich w Sulejówku"
Dodano: 2020-04-06 - Usuwanie skupisk barszczu Sosnowskiego na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu, obszar: NW Nowy Sącz, NW Muszyna, NW Grybów (górna część rzeki Biała Tarnowska pow. nowosądecki), NT Nowy Targ oraz NW Tarnów (pow. tarnowski)
Dodano: 2020-03-31 - Koszenie traw i chwastów oraz wycinka drzew gatunków obcych z czaszy nieczynnego składowiska odpadów przy EC Kawęczyn, na terenie działek o numerach ewidencyjnych 4/2, 96/75, 96/74 z obrębu 3-08-05 oraz 11/3 z obrębu 3-08-02, administrowanych przez Lasy Miejskie – Warszawa.
Dodano: 2019-09-19