Przetargi.pl
Koszenie poboczy i innych elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) pasa drogowego dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka - z podziałem na części (pakiety)

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie poboczy i innych elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) pasa drogowego dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka - z podziałem na części (pakiety)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi koszenia poboczy i innych elementów pasa drogowego (w tym: skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka. 1.1. CZĘŚĆ I – PAKIET NR 1 Przedmiotem zamówienia są usługi koszenia poboczy i innych elementów pasa drogowego (w tym: skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka w następujących miejscowościach: Mirków, Byków, Szczodre, Domaszczyn, Pruszowice, Ramiszów, Pasikurowice, Siedlec, Godzieszowa, Tokary, Bukowina, Bąków, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Budziwojowice, Łosice, Dąbrowica, Michałowice, Kępa, Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Jaksonowice, Skała, Stępin, Węgrów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg gminnych (około 19 000 ar), tj.: a) koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego oraz skarp, przeciwskarp i rowów – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy, b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia, c) wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm, d) zgrabienie, załadunek i wywóz ściętej trawy zalegającej po skoszeniu na trawnikach, jezdni, chodnikach, parkingach i innych miejscach utwardzonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami) niezwłocznie po skoszeniu jednak nie później niż w ciągu 12 godzin od skoszenia, e) zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 2) koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg powiatowych (około 15 680 ar), tj.: a) koszenie traw i chwastów na całej powierzchni pasa drogowego (pobocze, skarpy, rowy drogowe i pas terenu za rowem) – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy, b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia, c) wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm, d) ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać) z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawa w każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników, e) zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 3) koszenia mechaniczne na szerokości 1,5 – 2,0 m poboczy (ze skarpą) w pasie drogowym dróg powiatowych (około 22 400 ar), tj.: a) koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego (skarpa) - do 4 razy w okresie obowiązywania umowy, b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia, c) wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm, d) ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać) z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawa w każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników. e) zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 1.2. CZĘŚĆ II – PAKIET NR 2 Przedmiotem zamówienia są usługi koszenia poboczy i innych elementów pasa drogowego (w tym: skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka w następujących miejscowościach: Mirków, Byków, Szczodre, Domaszczyn, Pruszowice, Ramiszów, Pasikurowice, Siedlec, Godzieszowa, Tokary, Bukowina, Bąków, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Budziwojowice, Łosice, Dąbrowica, Michałowice, Kępa, Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Jaksonowice, Skała, Stępin, Węgrów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg gminnych (około 16 500 ar), tj.: a) koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego oraz skarp, przeciwskarp i rowów – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy, b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia, c) wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm d) zgrabienie, załadunek i wywóz ściętej trawy zalegającej po skoszeniu na trawnikach, jezdni, chodnikach, parkingach i innych miejscach utwardzonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami) niezwłocznie po skoszeniu jednak nie później niż w ciągu 12 godzin od skoszenia, e) zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 2) koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg powiatowych (około 9 668 ar), tj.: a) koszenie traw i chwastów na całej powierzchni pasa drogowego (pobocze, skarpy, rowy drogowe i pas terenu za rowem) – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy, b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia, c) wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm, d) ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać) z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawa w każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników. e) zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 3) koszenia mechaniczne na szerokości 1,5 – 2,0 m poboczy (ze skarpą) w pasie drogowym dróg powiatowych (około 13 808 ar), tj.: a) koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego (skarpa) - do 4 razy w okresie obowiązywania umowy, b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia, c) wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm, d) ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać) z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawa w każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników. e) zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 1.3. Przedmiotem zamówienia objęte są drogi zarządzane przez Wójta Gminy Długołęka oraz Starostę Powiatu Wrocławskiego wskazane w zleceniu jednostkowym, o którym mowa w §1 ust. 5 i 6 Projektu umowy. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ pn. Projekt umowy. 2. Miejscem wykonywania całego przedmiotu zamówienia jest w CZĘŚCI I (pakiecie nr 1): Mirków, Byków, Szczodre, Domaszczyn, Pruszowice, Ramiszów, Pasikurowice, Siedlec, Godzieszowa, Tokary, Bukowina, Bąków, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Budziwojowice, Łosice, Dąbrowica, Michałowice, Kępa, Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Jaksonowice, Skała, Stępin, Węgrów / w CZĘŚCI II (pakiecie nr 2): Długołęka, Borowa, Raków, Bielawa, Kamień, Piecowice, Kiełczów, Wilczyce, Kiełczówek, Śliwice, Pietrzykowice, Brzezia Łąka, Kątna i Oleśniczka 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę 3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją usługi bieżącego utrzymania zieleni w pasie drogowym, tj. wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w czynnościach polegających na: koszeniu pasa drogowego, grabieniu, wywozie ściętej trawy, operatorzy sprzętu używanego do koszenia – kosiarki ciągnikowej, kosy spalinowej, kosiarki bijakowej. 3.2. Osoby wskazane w ust. 3.1 muszą być zatrudnione przez cały okres świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem. 3.3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3.1, na każdym etapie trwania umowy. 3.4. Na każde żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego – nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy żądania wyrażonego na piśmie lub drogą elektroniczną – Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności kopie umów o pracę zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności wskazane w ust. 3.1 lub kopie dokumentów dotyczących tych osób przekazywanych przez Wykonawcę jako pracodawcę do ZUS. 3.5. W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę z osobami wskazanymi w ust. 3.1, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię umowy o pracę zawartej z nowym pracownikiem lub inny dokument potwierdzający fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowego pracownika. 3.6. Niezatrudnienie osób zgodnie z ust. 3.1 lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w terminach określonych w ust. 3.4 i 3.5, uważane będzie za niewykonanie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (ust. 3.1 i 3.2) i tym samym stanowić będzie podstawę do naliczenia przez Zamawiającego kary umownej określonej w §11 ust. 1 pkt 5 Projektu umowy. 3.7. W celu dokonania kontroli spełnienia przez Wykonawcę obowiązku określonego w ust. 3.1 i 3.2 Zamawiający może także przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia. 3.8. W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ust. 3.1 może: 1) przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia, 2) zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium: a) dla części I (pakiet nr 1): w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) b) dla części II (pakiet nr 2): w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu zaleca się załączyć do oferty (za wyjątkiem ust. 5). 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą / przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium zaleca się załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy – Oddział w Długołęce nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: [ZP.271.8.2020.KP] Przetarg nieograniczony na koszenie poboczy i innych elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) pasa drogowego dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka – pakiet nr … (wskazać odpowiednio) tak, by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. UWAGA: Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Dowód potwierdzający złożenie wadium zaleca się załączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), który wymaga formy pisemnej (tj. opatrzonej własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy). Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 6 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza), względnie – do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to w złożonej ofercie (informacje takie należy umieścić w formularzu ofertowym w pkt 9), 6) dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej zaleca się załączenie potwierdzenia wpłaty – dokumentu potwierdzającego wpłatę przelewem środków finansowych na rachunek Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium, np. gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej – kopię dokumentu; sposób i zasady wniesienia wadium określone zostały w rozdz. XIII SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach