Zakład Obsługi Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 37-611 Cieszanów, ul. Kościuszki 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6311076 , fax. 016 6311118
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Gminy
ul. Kościuszki 1 1
37-611 Cieszanów, woj. podkarpackie
tel. 016 6311076, fax. 016 6311118
REGON: 65153722700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. przetargi.cieszanow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koszenie pastwisk mienia komunalnego w 2009 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Wykaszanie pastwisk mienia komunalnego położonego w obrębie Gminy Cieszanów, polegające na koszeniu pastwisk, oraz wykaszaniu niedojadów na pastwiskach wypasanych. Łączna powierzchnia około 427,74ha, w tym powi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 771110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, (W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww warunek musi spełniać każdy z Wykonawców) 2. Wypełnią druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Załącznik nr 1 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. (W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww warunek musi spełniać każdy z Wykonawców) Załącznik nr 2 4. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;(referencje) Załącznik nr 3 5. Przedstawią wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca;( Ciągnik o mocy co najmniej 80 KM, kosiarko-rozdrabniacz, wykaszarka spalinowa. Załącznik nr 4
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu) podpisuje pełnomocnik .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cieszanow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną