Przetargi.pl
Koszenia, cięcia żywopłotów oraz grabienie liści na terenach zieleni miejskiej oraz Cmentarza Centralnego w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2011-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenia, cięcia żywopłotów oraz grabienie liści na terenach zieleni miejskiej oraz Cmentarza Centralnego w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I koszenia na Cmentarzu Centralnym: - czterokrotne koszenie trawników, chwastów i samosiejek na Cmentarzu Centralnym (4 × 10,5 ha) w terminach: I koszenie - 04.05.- 31.05.2011 II koszenie - 15.06. - 08.07.2011 III koszenie - 01.08. - 16.08.2011 IV koszenie - 01.09. - 30.09.2011 - dwukrotne przycinanie żywopłotu na Cmentarzu Centralnym (2 × 7.058 m2) w terminach: I cięcie - 01.06. - 15.06.2011 II cięcie - 01.08. - 16.08.2011 - dwukrotne grabienie liści na Cmentarzu Centralnym (2 × 22 ha) w okresie od 17 października do 15 listopada 2011r., - każdorazowo szczegółowe terminy zamawiający uzgodni z wykonawcą, przy czym wykonawca rozpocznie prace w ciągu 48 godzin od otrzymania pisemnego zlecenia wykonawcy, a termin zakończenia prac nie może przekroczyć 14 dni, - wywóz pokosu, ściętych gałęzi żywopłotu oraz zgrabionych liści. W czasie realizacji robót wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć nagrobków, alejek, ogrodzenia, itp. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za spowodowane zniszczenia, uszkodzenia, - wykonania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności telefonicznego zgłaszania interwencji przez zamawiającego, - stosowania zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy której wykonywane będą prace, - wykonywania prac tylko w dni robocze (pn. - pt.) w godz. 7:00 - 17:00, w soboty w godz. 7:00 - 14:00. Należy wstrzymać wykonywanie prac na czas ceremonii pogrzebowych odbywających się w ich okolicach , - korzystania na terenie cmentarza z samochodów o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton, - uporządkowania miejsca pracy - poprzez wywóz skoszonej trawy, oczyszczenie terenu z wszelkich odpadów. Wywozu skoszonej trawy należy dokonywać najpóźniej następnego dnia pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton, - koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi wykonawca. II koszenia terenów zieleni miejskiej: 1. mechaniczne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów, 2. cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów. 3. zebranie i wywóz z koszonych terenów odpadów tj. śmieci, worków foliowych, butelek , puszek, itp 4. uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Zamówienie obejmuje: 1. trzykrotne koszenie 76,23 ha x 3 = 228,69 ha i dwukrotne cięcie żywopłotów 8435m2 x 2 = 16870 m2 - wg załączników: 1A - Rejon I - Centrum, Stare Miasto, Zatorze, Szobiszowice, Żerniki 1B - Rejon II - Centrum (wschód), Sośnica, Ligota, Trynek, oś. Zubrzyckiego, Sikornik, Centrum (zachód) 1C - Rejon III - Stare Gliwice, Brzezinka, Łabędy, Czechowice, oś. Kopernika, Toszecka Istotne warunki zamówienia do trzykrotnego koszenia: 1. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 2. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek. 3. Wywozu skoszonej trawy, ściętych pędów i odpadów należy dokonywać najpóźniej następnego dnia. 4. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 5. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 6:00 do 18:00 - w soboty w godz. od 7:00 do 14:00. 6. Termin wykonania zadania. I koszenie traw i cięcie żywopłotu - 4.05.- 31.05 II koszenie traw i cięcie żywopłotu - 20.06. - 18.07. III koszenie - 16.08 - 12.09. III interwencyjne koszenia na terenach zieleni miejskiej: 1. Szacunkowa powierzchnia do wykoszenia ok. 60 ha w zależności od ilości zgłoszeń interwencyjnych. 2. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny za wykoszenie trawy wraz z jej wywozem na powierzchni 1ha. 3. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy mapki z lokalizacją danego terenu do wykoszenia wraz z podaniem jego powierzchni. 4. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia prac w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego przez Zamawiającego. 5. Wykoszenie poszczególnych powierzchni powinno nastąpić w terminie nie przekraczającym 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Termin wykonania zadania - 4.05. - 30.11. 7.Dopuszcza się zmianę terminu zakończenia prac w zależności od panujących warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania. 8. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 600 do 1800 - w soboty w godz. od 700 do 1400. 9. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek. 10. Wywozu skoszonej trawy należy dokonywać najpóźniej następnego dnia po skoszeniu. Wywozu dokonywać pojazdami o max dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. 11. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 12. Odbiór prac dokonywany będzie pod koniec każdego miesiąca. 13. Płatność za wykonane prace odbywać się będzie co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. 14. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury wykaz zawierający wykoszone tereny wraz z podaniem ich powierzchni oraz protokół odbioru prac. IV interwencyjne grabienie liści na terenach zieleni miejskiej 1. Szacunkowa powierzchnia do wygrabienia ok. 30 ha w zależności od ilości zgłoszeń interwencyjnych. 2. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny za wygrabienie i wywóz liści - cena za 1 ha brutto. 3. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy mapki z lokalizacją danego terenu do wygrabienia wraz z podaniem jego powierzchni. 4. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia prac w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego przez Zamawiającego. 5. Wygrabienie poszczególnych powierzchni powinno nastąpić w terminie nie przekraczającym 5 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Termin wykonania zadania - 15.10. - 30.11.2011r. 7. Dopuszcza się zmianę terminu zakończenia prac w zależności od panujących warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania. 8. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 6:00 do 18:00 - w soboty w godz. od 7:00 do 14:00. 9. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek. 10. Wywozu liści należy dokonywać najpóźniej do 2 dni po wygrabieniu. Wywozu dokonywać pojazdami o max dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. 11. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 12. Odbiór prac dokonywany będzie pod koniec każdego miesiąca. 13. Płatność za wykonane prace odbywać się będzie co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. 14. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury wykaz zawierający wygrabione tereny wraz z podaniem ich powierzchni oraz protokół odbioru prac. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773140004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzuk.gliwice.pl/bip/page.php?page=page&id=7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach