Przetargi.pl
Korzystanie z usług łączności radiotelefonicznej

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8268211 w. 224 , fax. 22 8267006, 8272552
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Żelazna 61
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8268211 w. 224, fax. 22 8267006, 8272552
    REGON: 12605780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Korzystanie z usług łączności radiotelefonicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot Zamówienia dotyczy wykonania usługi polegającej na zapewnieniu łączności radiotelefonicznej. 2. Przedmiot Zamówienia obejmuje zapewnienie usługi łączności radiotelefonicznej: 2.1. dla min 400 urządzeń na starcie umowy, z możliwością zwiększenia tej liczby w poszczególnych latach do: ok. 1010 w 2020 r., ok. 1040 w 2021 r. 2.2. na obszarze opisanym w Załączniku nr 2 do wzoru Umowy, przy wykorzystaniu cyfrowych urządzeń radiowych będących własnością Zamawiającego lub podmiotów związanych z Zamawiającym oddzielnymi umowami. 2.3. dostosowanie ok. 515 wskazanych przez Zamawiającego radiotelefonów pracujących w standardzie DMR Tier II do standardu DMR Tier III 3. System łączności radiotelefonicznej musi współpracować z urządzeniami: Hytera PD785G, Hytera MD785, Hytera MD785G oraz innymi kompatybilnymi z DMR Tier III. 4. Szczegółowy opis wymagań technicznych dla systemu łączności radiotelefonicznej zawarty jest w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dostępności tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych Wskazane przez Wykonawcę dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach