Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186 186
53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
REGON: 01751157500082 - Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Korekta programów sygnalizacji świetlnych wraz z wykonaniem pętli indukcyjnych mających na celu możliwość wykonania bezkolizyjnego manewru zawracania na skrzyżowaniach drogi krajowej nr 8: - m. Mirków, km 133+320 dla relacji z Wrocławia - m. Mirków, km 133+990 dla relacji z Warszawy i relacji z Wrocławia - m. Długołęka, km 137+020 dla relacji z Warszawy i relacji z Wrocławia - m. Byków, km 139+926 dla relacji z Warszawy i relacji z Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Korekty programów sygnalizacji świetlnych wraz z wykonaniem pętli indukcyjnych mających na celu możliwość wykonania bezkolizyjnego manewru zawracania na skrzyżowaniach drogi krajowej nr 8: - m. Mirków, km 133+320 dla relacji z Wrocławia - m. Mirków, km 133+990 dla relacji z Warszawy i relacji z Wrocławia - m. Długołęka, km 137+020 dla relacji z Warszawy i relacji z Wrocławia - m. Byków, km 139+926 dla relacji z Warszawy i relacji z Wrocławia Zakres robót obejmuje: 1.Wdrożenie korekt programów sygnalizacji świetlnych wg posiadanego przez Inwestora projektu; 2.Opracowanie projektu i wykonanie dodatkowej detekcji w postaci pętli indukcyjnych wraz z podłączeniem ich do sterowników wg posiadanego przez Inwestora szkicu umiejscowienia pętli na poszczególnych wlotach na przedmiotowych skrzyżowaniach; 3.Wykonanie korekt oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z posiadanym przez Inwestora projektem organizacji ruchu; 4.Wykonanie w 2 egz. dla każdego skrzyżowania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesieniem umiejscowienia w jezdni pętli wraz z połączeniami ich do sterowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu: I W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu, Wymagania określone w pkt I mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. II Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp: 1. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie dwie osoby proponowane do pełnienia funkcji: Montera sygnalizacji, którzy powinni posiadać uprawnienia SEP eksploatacyjne E-1..2. Potencjał techniczny -Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - A. Narzędzia i urządzenia: - piła do cięcia asfaltu- 1 szt., - malowarka do znakowania poziomego w technologii grubowarstwowej - 1 szt. B. Środki transportu: - samochód z wysięgnikiem koszowym- 1 szt. 3 Doświadczenie Wykonawcy - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich trzech latach, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania, z których każde związane było z budową lub modernizacją sygnalizacji świetlnej na drogach publicznych. 4. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 80% usług siłami własnymi 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na postawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust 2 ustawy Pzp. natomiast warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy, Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III 2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust.1, pkt 1)-9) ustawy Pzp oraz o art. 22 ust.1, pkt 1)-3) Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w sekcji III 2) wraz z kopią uprawnień. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób 4.Wykaz narzędzi i urządzeń oraz środkach transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w sekcji III 2). 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), które potwierdza spełnienie warunku, o którym mowa w sekcji III 2). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 1 winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, w pkt 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione, w pkt 3-5 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, spośród Wykonawców, w stosunku, do którego niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 9. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty wykazane w pkt 1-8 winny być sporządzone: a) w języku polskim, -każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski b) z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, c) zgodnie z wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 10. Dokument musi być czytelny i podpisany przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Do oferty należy dołączyć: - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone, jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - Kosztorys ofertowy, - Oświadczenia i dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, przedstawione w pkt 1-8. SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, otrzymać w siedzibie Zamawiającego po opłaceniu w kasie lub przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA WLOCIE POŁUDNIOWYM I PÓŁNOCNYM RONDA POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH WE WROCŁAWIU WRAZ Z AKTUALIZACJĄ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN.: PRZEBUDOWA TRZECH SYGNALIZACJI NA SKRZYŻOWANIACH W CIĄGU UL.POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-04-15 - Modernizacja sygnalizacji świetlnych wraz ze zmianami programów sygnalizacji świetlnych w m. Bolesławiec z podziałem na 4 zadania: 1. skrzyżowanie al. 1000-lecia - ul. Spółdzielczej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 363 2. skrzyżowanie Jeleniogórska - Podgórna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 297 3. skrzyżowanie Tamka - Grunwaldzka - S. Staszica i Tamka - T. Kościuszki w ciągu drogi wojewódzkiej nr 297 4. skrzyżowanie Zgorzelecka - Wesoła w ciągu drogi wojewódzkiej nr 297. CPV 45233294-6, 71322500-6
Dodano: 2015-09-23 - Budowa acyklicznej i akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej wraz z przyłączem elektrycznym na skrzyżowaniu ul. Jana Pawła II z ul. Miedzianą i ul. Gwarków w Lubinie oraz organizacją ruchu i budową lewoskrętów wzdłuż ul. Jana Pawła II
Dodano: 2013-08-01 - Zmiana programu sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 3 z ul. Małomicką w km 372+811 w m. Lubin
Dodano: 2013-07-31 - Budowa acyklicznej i akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej wraz z przyłączem elektrycznym na skrzyżowaniu ul. Jana Pawła II z ul. Miedzianą i ul. Gwarków w Lubinie oraz organizacją ruchu i budową lewoskrętów wzdłuż ul. Jana Pawła II
Dodano: 2013-07-05 - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ulic: Zadanie 1 - ul. Kościuszki - ul. Piłsudskiego - ul. Lelewela Zadanie 2 - pl. Kościuszki wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej i realizacją włączenia zadania 1 i zadania 2 do systemu ITS i wymiany nawierzchni kontrapasa rowerowego w ul. Kościuszki
Dodano: 2013-06-13 - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Bujwida z pl. Grunwaldzkim we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2013-05-27 - Oznakowanie aktywne przejść dla pieszych na terenie miasta Głogowa
Dodano: 2013-05-23 - Zaprojektowanie i wykonanie sygnalizacji świetlnych wzbudzanych na przejściach dla pieszych przy ul. 1-ga Maja w miejscowości Bierutów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 451
Dodano: 2013-05-22 - Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych na ul.Popowickiej między ul.Zajęczą a ul.Rysią (przy zatokach autobusowych) we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2013-03-22