Przetargi.pl
Koordynowanie i nadzorowanie projektu PL 0448 pn.: Promowanie zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży w Gminie Michałowice poprzez budowę otwartych stref rekreacji współfinansowanego Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Nr sprawy: ZP.3402- 18/09

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, ul. Raszyńska 34/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7239335, 7239332 , fax. 022 7238178
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    ul. Raszyńska 34/1 34/1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7239335, 7239332, fax. 022 7238178
    REGON: 00054175300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koordynowanie i nadzorowanie projektu PL 0448 pn.: Promowanie zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży w Gminie Michałowice poprzez budowę otwartych stref rekreacji współfinansowanego Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Nr sprawy: ZP.3402- 18/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach usługi wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt zadań związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu, w szczególności do: 1) bieżącej współpracy oraz monitoringu działalności firmy doradczej, której odpowiedzialność w ramach Projektu dotyczy doradztwa i nadzoru w zakresie zgodności przeprowadzonych zadań z zapisami dokumentów programowych, regulujących zasady wdrażania projektów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz doradztwa i nadzoru w zakresie zgodności przeprowadzonych zadań z zapisami umowy o dofinansowanie projektów współfinansowanych z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zawartej na podstawie GOL-a (oferty grantu), między Gminą Michałowice, a Ministerstwem Zdrowia oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej, w szczególności zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie, Planem Wdrażania Projektu oraz budżetem i harmonogramem Projektu, 2) współpracy z firmą doradczą w zakresie przygotowania dokumentów sprawozdawczych, a w szczególności: planu wdrażania projektu, sprawozdań okresowych, wniosków o płatność, niezbędnych załączników do ww. dokumentów, innych dokumentów żądanych przez Instytucję Wdrażającą, 3) organizacji i monitorowania postępu prac w ramach Projektu PL0448 w odniesieniu do harmonogramu realizacji zarówno w ramach części inwestycyjnej i nieinwestycyjnej, w tym monitorowania i organizacji pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu, 4) podejmowania działań kontrolnych i organizacyjnych zmierzających do utrzymania projektu w założonych ramach czasowych, kosztowych i jakościowych, 5) pomiaru wskaźników rezultatu dla Projektu, 6) obsługi organizacyjnej Projektu, 7) innych działań niezbędnych do osiągnięcia celów Projektu. W czasie realizacji umowy struktura czasowa wykonywania usługi będzie ulegać zmianom w zależności od występujących potrzeb i może się wahać w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zoptymalizowanie czasu poświęconego na wykonanie zadań leży po stronie Wykonawcy. średnio powinno być świadczone, co najmniej 30 godzin w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z zał. 1 do SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, się I. Wykonaniem lub wykonywaniem (aktualnie) usług koordynowania i zarządzania, w co najmniej jednym projekcie finansowanym ze środków europejskich lub innych funduszy zewnętrznych-(np. fundusz Phare, Norweski Mechanizm Finansowy, Mechanizm Finansowy EOG) realizowanym przez jednostkę samorządu terytorialnego, o wartości projektu, co najmniej 2 mln PLN - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie II. dysponowaniem osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawieniem pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby, spełniającej, co najmniej następujące wymagania: a) posiada wykształcenie wyższe w zakresie prawa, lub rachunkowości i finansów b) koordynowała i zarządzała lub koordynuje i zarządza w projekcie finansowanym ze środków europejskich lub innych funduszy zewnętrznych-(np. fundusz Phare, Norweski Mechanizm Finansowy, Mechanizm Finansowy EOG) realizowanym przez jednostkę samorządu terytorialnego o wartości projektu, co najmniej 2 mln PLN c) posiada, co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji samorządowej d) ukończyła studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu: ochrony danych osobowych oraz zamówień publicznych e) biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy stosowne oświadczenie zgodnie z zał. 1 do SIWZ 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy stosowne oświadczenie zgodnie z zał. 1 do SIWZ oraz aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2- 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności jeśli dotyczy: Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie,wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował 3) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług koordynowania i zarządzania, w co najmniej jednym projekcie finansowanym ze środków europejskich lub innych funduszy zewnętrznych-(np. fundusz Phare, Norweski Mechanizm Finansowy, Mechanizm Finansowy EOG) realizowanym przez jednostkę samorządu terytorialnego, o wartości projektu, co najmniej 2 mln PLN w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach