Gmina Szelków ogłasza przetarg
- Adres: 06-220 Stary Szelków, Stary Szelków 39
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7176001 , fax. 029 7176004 w. 28
- Data zamieszczenia: 2012-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szelków
Stary Szelków 39 39
06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie
tel. 029 7176001, fax. 029 7176004 w. 28
REGON: 55066837300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szelkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynator merytoryczny projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w na terenie Gminy Szelków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem, wykonywanie działań zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem, planowanie działań i wykonywanie zobowiązań w celu osiągnięcia założonych wskaźników, wykonywanie opinii technicznych, przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu. Do głównych zadań koordynatora ds. merytorycznych będzie należało: 1. Koordynacja i nadzór realizowanych zadań w tym: -koordynacja i organizacja konferencji, - koordynacja działań związanych z zatrudnianiem personelu, - koordynacja działań związanych z planowaniem i realizacją procedur przetargowych, - współpraca w przygotowywaniu i powielanie materiałów szkoleniowych, -rozliczanie trenerów pod względem merytorycznym, -przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej z realizacji poszczególnych zadań projektu, -przygotowanie ankiet ewaluacyjnych, -sprawdzanie dokumentacji finansowej pod względem merytorycznym, -przygotowanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu 2. Koordynator merytoryczny będzie ponosił odpowiedzialność za : - prawidłową realizację projektu, - sporządzanie harmonogramów pracy i podziału zadań, - przygotowanie projektów umów i porozumień niezbędnych dla realizacji Projektu - nadzór nad realizacją projektu po uzyskaniu dofinansowania ze środków funduszy europejskich, zgodnie z wymogami programów, z których uzyskano dofinansowanie w tym: koordynacja działań niezbędnych do sporządzania sprawozdań z realizacji projektów, - dostarczanie danych dotyczących realizowanego projektu dofinansowanego ze środków funduszy europejskich, do bazy danych prowadzonej przez Zespół oraz do innych komórek i jednostek organizacyjnych urzędu, - organizacja i udział w naradach, konferencjach dotyczących przygotowania i realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (Wniosek o dofinansowanie Projektu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szelkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie analizy procesowej i systemowej z uwzględnieniem potrzeb w zakresie kompleksowej informatyzacji procesów funkcjonujących u zamawiającego
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie i doskonalenie systemu zarządzania ryzykiem wraz z przeprowadzeniem oceny bieżących ryzyk PAŻP
Dodano: 2016-03-21 - Świadczenie usługi w zakresie obsługi technicznej sal rozpraw dla potrzeb Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie.
Dodano: 2015-12-02 - Przeprowadzenie audytu zewnętrznego w izbach celnych w zakresie wdrożenia systemu zarządzania przez cele
Dodano: 2015-04-23 - Świadczenie usług w zakresie koordynacji pracą Zakładu Medycyny Pracy w Płocku przy ulicy Miodowej 2 oraz koordynacji w zakresie specjalistycznej opieki zdrowotnej w Przychodni Specjalistycznej przy ul. Miodowej 2
Dodano: 2015-04-15 - 20/WTD/SGGW/2015 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami
Dodano: 2015-03-24 - 3/WTD/SGGW/2015 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami
Dodano: 2015-01-26 - 149/WTD/SGGW/2014 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami - poz. 61 w Harmonogramie Projektu - II termin
Dodano: 2014-08-08 - spr. nr 24/WTD/SGGW/2014 Usługi specjalisty ds. współpracy z pracodawcami - poz. 61 w Harmonogramie Projektu
Dodano: 2014-02-06 - Świadczenie usług w charakterze asystenta kierownika merytorycznego projektu Akademia Profesjonalnego Nauczyciela współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-02-04