Przetargi.pl
Kontynuacja zarządzania projektem i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/007 - Przebudowa drogi krajowej nr 2 odcinek Siedlce - Terespol

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 375 86 21 , fax. (022) 375 86 21, 3758803
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    ul. Żelazna 59 59
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 375 86 21, fax. (022) 375 86 21, 3758803
    REGON: 01751157500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontynuacja zarządzania projektem i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/007 - Przebudowa drogi krajowej nr 2 odcinek Siedlce - Terespol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kontynuacji zarządzania projektem i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/007 - Przebudowa drogi krajowej nr 2 odcinek Siedlce - Terespol
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Konsultanci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 2.1. Potencjał kadrowy. Konsultant dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone. Konsultant przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu: - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: min. 4 lata doświadczenia na stanowisku Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta (w rozumieniu FIDIC) w wykonawstwie lub nadzorze nad budową lub przebudową dróg lub obiektów mostowych; 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inżyniera Rezydenta: - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: min. 4 lata doświadczenia na stanowisku Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta lub Zastępcy Inżyniera rezydenta (w rozumieniu FIDIC) w wykonawstwie lub nadzorze nad budową lub przebudową dróg lub obiektów mostowych; 3) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor Nadzoru robót drogowych: - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: min. 4 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych polegających na budowie lub przebudowie; 4) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor Nadzoru robót mostowych: - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: min. 4 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robót mostowych polegających na budowie lub przebudowie; 5) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor ds. rozliczeń: - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w budownictwie, przy wycenie i rozliczaniu robót budowlanych na stanowisku Inspektora ds. rozliczeń. Zamawiający nie dopuszcza przedstatwienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji. 2.2. Doświadczenie Konsultant musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, (jako wykonawca lub podwykonawca), co najmniej dwie usługi polegające na nadzorowaniu kontraktów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej obejmujących budowę lub przebudowę drogi klasy min. G lub obiektów mostowych leżących w ciągu drogi klasy min. G. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót. 3. Informacja dla Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): 3.1.W przypadku Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2 muszą spełniać łącznie. 3.2. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Konsultanci powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, Konsultanci powinni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Konsultant i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza Potencjał kadrowy. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku. W przypadku, gdy Konsultant wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.2. Wykaz wykonanych usług, na formularzu zgodnym z treścią Formularza Doświadczenie. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 1.2. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Konsultantów warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Konsultanta. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Konsultanta. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Konsultantów. b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Konsultanta; c) dokumenty wymienione w pkt 2 powinien złożyć dowolny/dowolni Konsultant/Konsultanci spośród Konsultantów składających wspólną ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach