Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40028 Katowice, ul. Francuska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 070 169 , fax. 326 070 593
- Data zamieszczenia: 2018-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
ul. Francuska 38
40028 Katowice, woj. śląskie
tel. 326 070 169, fax. 326 070 593
REGON: 32199700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wymiar sprawiedliwości
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja remontu wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja remontu wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: I. Prace remontowe w obrębie I piętra, pomieszczenia nr 109, 110, 111, 116d, 116e, 116f (pomieszczenia biurowe) oraz pomieszczenia nr 113, 114 (sale rozpraw) 1. Przenoszenie i zabezpieczanie wyposażenia pomieszczeń – kpl. 2. Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – ok. 176 m² 3. Wyrównanie podłoża (samopoziomujące masy szpachlowe) – ok. 176 m² 4. Wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych – ok. 112 m² 5. Wykonanie posadzek na salach rozpraw z deszczułek dębowych (parkiet) – ok. 64 m² 6. Wymiana listew przyściennych na listwy drewniane – ok. 137mb 7. Podcięcie skrzydeł drzwiowych – 10szt. 8. Wykonanie we wnęce o powierzchni podłogi 1,28m x 1,04m (pomieszczenie nr 116f) wymiany instalacji elektrycznej, instalacji kanalizacyjnej, płytek ściennych, umywalki wraz z baterią oraz podgrzewacza wody (bojler). II. Prace remontowe w obrębie II piętra, pomieszczenia nr 216, 218, 219, 219a, 220 (pomieszczenia biurowe) oraz pomieszczenie nr 219b (archiwum): 1. Przenoszenie i zabezpieczanie wyposażenia pomieszczeń – kpl. 2. Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – ok. 133 m² 3. Rozebranie elementów podłóg drewnianych (płyt OSB, desek, legarów, polep itp.) – ok. 133 m² 4. Montaż do belek legarów – ok. 1,5 m³ 5. Paroizolacja z folii – ok. 133 m² 6. Izolacje cieplnie i przeciwdzwiękowe z wełny mineralnej – ok. 107 m² 7. Konstrukcja z płyt OSB 2x22 mm łączonych na pióro wpust – ok. 133 m² 8. Wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych – ok. 133 m² 9. Wymiana listew przyściennych na listwy drewniane – ok. 101mb 10. Podcięcie skrzydeł drzwiowych – 7szt. III. Prace remontowe w obrębie III piętra, pomieszczenie nr 317 (sala rozpraw): 1. Przenoszenie i zabezpieczanie wyposażenia pomieszczeń 2. Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – ok. 28 m² 3. Rozebranie elementów podłóg drewnianych (płyt OSB, desek, legarów, polep itp.)– ok. 28 m² 4. Montaż do belek legarów – ok. 0,4 m³ 5. Paroizolacja z folii – ok. 28 m² 6. Izolacje cieplnie i przeciwdzwiękowe z wełny mineralnej – ok. 23 m² 7. Konstrukcja z płyt OSB 2x22 mm łączonych na pióro wpust – ok. 28 m² 8. Wykonanie posadzki z deszczułek dębowych (parkiet) – ok. 28 m² 9. Wymiana listew przyściennych na listwy drewniane – ok. 21 mb 10. Podcięcie skrzydeł drzwiowych – 1szt. IV. Prace malarskie na I, II i III piętrze w pomieszczeniach nr 109, 110, 111, 112, 113, 114, 116d, 116e, 116f, 216, 218, 219, 219a, 219b, 220, 317: 1. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, w tym likwidacja zarysowań, spękań oraz poszpachlowanie nierówności – ok. 1530 m² 2. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian pomieszczeń – ok. 1175 m² 3. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów – ok. 355 m² 4. Dwukrotne malowanie grzejników i rur CO – ok. 30 m² 5. Dwukrotne malowanie parapetów – ok. 12 m² 6. Mycie po robotach m.in. drzwi i okien – ok. 95 m² - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 16.04.2018 r. do godz. 11:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016, poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I pkt 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: O.Inw. 03/18”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia do dnia 16.04.2018 r. do godz. 11:00. 6. w siedzibie Zamawiającego, adres jak w rodz. I ust. 1 SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 7. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagany oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH (WYMIANA WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE OGÓLNOBUDOWLANE) W BUDYNKACH ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Dodano: 2024-05-09 - Adaptacja poprzez przebudowę i termomodernizację budynku na remizę strażacką dla potrzeb OSP Niegowa oraz budowa remizo-świetlicy w sołectwie Łutowiec
Dodano: 2024-04-02 - Utworzenie klubu integracji międzypokoleniowej w pomieszczeniu byłej kawiarni Kaktus położonej w Mok-u wraz z mediateką
Dodano: 2024-01-16 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-12-28 - WYMIANA POKRYCIA DACHU I DOCIEPLENIE STROPU W BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W MYSZKOWIE
Dodano: 2023-10-27 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-10-06 - BZP.271.13.2023 "Remont pustostanów w budynkach komunalnych Miasta Tarnowskie Góry"
Dodano: 2023-09-29 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 14 - dostosowanie oddziałów przedszkolnych do przepisów MEN i ppoz
Dodano: 2023-08-01 - CAFE MARIA - aranżacja przestrzeni
Dodano: 2023-07-20 - „PRZEBUDOWA SANITARIATÓW W PRZEDSZKOLU NR 11 W RACIBORZU PRZY UL. JANA 20”
Dodano: 2023-07-12