Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
ul. Partyzantów 36 36
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
REGON: 19003008390919 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja opracowania bazy danych Komputerowej Ewidencji Cmentarzy w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kontynuacja opracowania bazy danych Komputerowej Ewidencji Cmentarzy (KEC) obejmującego ewidencję pochówków, miejsc grzebalnych i osób zmarłych, pochowanych na Cmentarzu Św. Franciszka i Cmentarzu Salvator Nowy w Gdańsku. 2. Wykonanie mapy cmentarzy w formacie MapInfo i powiązanie jej z elementem bazy danych. 3. Dostawa 2 kompletnych stanowisk komputerowych wraz z oprogramowaniem Map Info wersja 9,5 lub nowszej, Office goverment 2007 oraz Symantec endpoint protection 2009, wykorzystywanych do aktualizacji map cmentarzy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonał w okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 2 zamówienia związane z wprowadzaniem i przetwarzaniem do formy elektronicznej danych pochodzących z inwentaryzacji terenów lub spisów z natury o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda. 2. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zgodnie z zał. 1a. 3. Wykaz wykonanych zamówień - wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1( zał. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi w zakresie utworzenia bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla wybranych jednostek ewidencyjnych powiatu słupskiego wraz z harmonizacją wyników pracy z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej bazie danych prowadzonej w systemie teleinformatycznym Ewid 2007.
Dodano: 2016-07-12 - Opracowanie 12 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000, na podstawie BDOT10K dla wybranego obszaru województwa pomorskiego
Dodano: 2016-06-15 - Przetarg nieograniczony nieograniczonego na usługę w zakresie założenia bazy danych obiektów topograficznych ( BDOT 500) oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla wybranych obiektów powiatu kwidzyńskiego.
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie 20 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000, na podstawie BDOT10K dla wybranego obszaru województwa pomorskiego
Dodano: 2016-04-06 - Opracowanie Strategii marki i planu komunikacji marketingowej oraz opracowanie i częściowa realizacja Programu zintegrowanego marketingu gospodarczego obszaru funkcjonalnego Nadmorski Obszar Usługowy NORDA wraz z ofertą inwestycyjną, oraz utworzenie bazy zasobu gruntów inwestycyjnych w obszarze funkcjonalnym Dolina Logistyczna wraz z ofertą inwestycyjną w ramach projektu pn.: NORDA - Północny Biegun Wzrostu
Dodano: 2015-06-24 - Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500), utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla wybranych obiektów powiatu kwidzyńskiego oraz implementacja do bazy systemu EWID2007 mapy glebowo-rolniczej terenu całego powiatu kwidzyńskiego.
Dodano: 2015-06-02 - Opracowanie 16 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000, na podstawie BDOT10K dla wybranego obszaru województwa pomorskiego
Dodano: 2015-02-10 - Usługa uzupełniania bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu w zakresie sieci wodociągowej dla terenu miasta Sopotu
Dodano: 2014-08-08 - Usługa uzupełnienia bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu w zakresie sieci centralnego ogrzewania dla terenu miasta Sopotu
Dodano: 2014-03-26 - Usługa uzupełnienia bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu w zakresie sieci centralnego ogrzewania dla terenu miasta Sopotu
Dodano: 2014-03-05