Urząd Gminy Spiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 21077 Spiczyn, Spiczyn
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 577 184 , fax. 817 577 048
- Data zamieszczenia: 2017-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Spiczyn
Spiczyn
21077 Spiczyn, woj. lubelskie
tel. 817 577 184, fax. 817 577 048
REGON: 55153300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spiczyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja budowy remizy OSP w miejscowości Jawidz, gm. Spiczyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej na działce Nr 1144 położonej w miejscowości Jawidz, gm. Spiczyn. Stan zaawansowania realizacji remizy OSP w Jawidzu: - stan surowy, częściowo zamknięty – ściany konstrukcyjne, działowe, dach, stolarka okienna; brak wrót garażowych i drzwi zewnętrznych - częściowo roboty instalacyjne wewnętrzne - przyłącze kablowe - przyłącze wodociągowe Do wykonania pozostało: - montaż wrót garażowych i drzwi zewnętrznych - częściowo roboty instalacyjne wewnętrzne - roboty wykończeniowe wewnętrzne - docieplenie budynku - zewnętrzna instalacja kanalizacyjna z osadnikiem ścieków - zewnętrzna instalacja gazowa - zjazd, plac manewrowy, dojście do budynku - ogrodzenie z bramą i furtka - rozebranie budynku sklepu stojącego na działce - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Szczegółowa lista robót zgodnie z załączonym przedmiarem. Dane liczbowe inwestycji: Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej, wolnostojący, parterowy bez podpiwniczenia z poddaszem nieużytkowym. Liczba kondygnacji – 2, długość budynku 27,08m, szerokość – 11,06m-26,66m, poziom kalenicy – 9,14m. Powierzchnia użytkowa – 370,22 m2 Powierzchnia całkowita – 868,97 m2 Powierzchnia zabudowy – 434,45 m2 Kubatura 2818,10 m3 Konstrukcja budynku w technologii tradycyjnej murowanej, dach o konstrukcji drewnianej, kryty blachodachówką. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiące załączniki Nr 7, 8 i 9 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Wykonawca wraz z oferta zobowiązany jest złożyć kosztorys ofertowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy w celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3 Pzp przedkłada jeden z wymienionych dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopia umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ. Kopie powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu nie podlegają anonimizacji. 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika/pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-07-16 - Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
Dodano: 2024-07-16 - Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
Dodano: 2024-07-15 - Przystosowanie istniejącej łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-07-15 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach
Dodano: 2024-07-12 - Budowa centrum aktywności społecznej w gminie Piaski
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Kodniu
Dodano: 2024-07-11