Przetargi.pl
KONTYNUACJA BUDOWY CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM PRZY DRODZE POWIATOWEJ 5621S NA ODCINKU ULICY ODRODZENIA W DĘBIEŃSKU

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONTYNUACJA BUDOWY CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM PRZY DRODZE POWIATOWEJ 5621S NA ODCINKU ULICY ODRODZENIA W DĘBIEŃSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja rozpoczętego zadania p.n. budowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej brukowej wraz z odwodnieniem (kanalizacja deszczowa, umocniony rów otwarty) przy drodze powiatowej 5621S na odcinku ulicy Odrodzenia w Dębieńsku. Zakres projektowanego chodnika przewiduje wykonanie : 1) poszerzenia jezdni : - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm - 213,5 m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 7 cm - 213,5 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna , grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 213,5 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna , grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 213,5 m2 2) budowy chodnika chodnika : - kostka betonowa brukowa grub. 6 cm na podsypce piaskowej grub. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 406,5 m2 - kostka betonowa brukowa grub. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 8 cm - 75,75 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego (tłuczeń kamienny) grub. 10 cm - 406,5 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego (tłuczeń kamienny) grub. 15 cm - 75,75 m2 Nawierzchnia jezdni ograniczona krawężnikiem ułożonym na ławie betonowej z oporem V= 0,06 m3/mb po stronie prawej w km 0+000 - 0+293 oraz po stronie lewej w km 0+000 - 0+178 i w km 0+ 450 - 0+618. Krawężnik występuje również na zjazdach od strony posesji - łącznie 688 m. Krawężnik powinien wystawać ponad krawędź jezdni 12 cm , a na wjazdach 4-5 cm . Nawierzchnia deptaka od strony pobocza ograniczona obrzeżem trawnikowym 6 x 20 cm ułożonym na podsypce piaskowej 12 x 3 cm. 3) odwodnienia : - w km 0+000 - 0+175 długości 0,175 km budowę kolektora kanalizacji deszczowej z rur PCV śred. 315 mm -w km 0+175 - 0+293 długości 0,118 km wykonanie rowu przydrożnego z umocnieniem dna korytkami żelbetowymi -w km 0+175 - 0+253 projektuje się 10 szt. studzienek ściekowych z osadnikiem z odprowadzeniem wód przykanalikami z rur PCV śred. 200 mm do projektowanych 5 szt. studni rewizyjnych śred. 1000 mm , -w km 0+175 - 0+253 projektuje się tylko po stronie prawej 2 szt. studzienek ściekowych z osadnikiem z odprowadzeniem wód przykanalikiem z rur PCV o śred. 200 mm do projektowanego rowu po stronie lewej. Wloty i wyloty przykanalików projektuje się umocnić betonem. Ponadto zakres robót obejmuje również wykonanie prac przygotowawczych , robót ziemnych , prac wykończeniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu robót zawiera przedmiar robót , projekt budowlano - wykonawczy i SST dostępne na stronie internetowej jest również w wersji papierowej w siedzibie ZDP .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1). Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu : a). Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie remontu , przebudowy lub budowy nawierzchni z kostki betonowej brukowej wraz z budową kanalizacji deszczowej - o wartości co najmniej 200 000,00 złotych każde zamówienie . Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. b). Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe pozwalające na pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów); d). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1piłą do cięcia asfaltu , 1 koparką o poj. łyżki 0,15 m3, 1walcem wibracyjnym jednoosiowym 0,6 t , 1 samochodem samowyładowczym . Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) , 3. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 4 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) , 4. wypełniony druk doświadczenie zawodowe tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , Wykonawca wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie remontu , przebudowy lub budowy nawierzchni z kostki betonowej brukowej wraz z budową kanalizacji deszczowej - o wartości co najmniej 200 000,00 złotych każde zamówienie , (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.) 5. dokumenty potwierdzające , że roboty wym . w punkcie 4 zostały wykonane należycie, 6. dokument wskazujący kierownika budowy , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z kserokopią uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami drogowymi i zaświadczeniem o przynależności do OIIB , wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do s.i.w.z.), 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( załączyć w przypadku gdy w dokumencie wskazanym w punkcie 6 Wykonawca wskaże osobę , którą nie dysponuje lecz będzie dysponował. ) 8. wykaz sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do s.i.w.z.), 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu , jeśli w wykazie w punkcie 8 wskazano sprzęt, którym wykonawca będzie dysponował, 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach