Przetargi.pl
KONTROLNA OBSLUGA LABORATORYJNA przy realizacji zadań:zadanie nr 1 Połączenie układu drogowego korytarza TEN-T Via, S-5 w Żninie z korytarzem VI, autostrada A1 droga krajowa nr 1. Odcinek Żnin-Inowroclaw-Włocławek-A1; zadanie nr 2 Połączenie autostrady A-1 z obszarem Tucholi, Sępólna Krajeńskiego, Nakła S-10, Kcyni. Odcinek Sępólno-Kcynia zadanie nr 3 Połączenie autostrady A-1 z korytarzem TEN-T VI z obszarem Wąbrzeźna, Golubia Dobrzynia, Rypina do drogi S-10; zadanie 4,5,6... PEŁNA NAZWA W SIWZ na stronie bip.zdw-bydgoszcz.com.pl

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONTROLNA OBSLUGA LABORATORYJNA przy realizacji zadań:zadanie nr 1 Połączenie układu drogowego korytarza TEN-T Via, S-5 w Żninie z korytarzem VI, autostrada A1 droga krajowa nr 1. Odcinek Żnin-Inowroclaw-Włocławek-A1; zadanie nr 2 Połączenie autostrady A-1 z obszarem Tucholi, Sępólna Krajeńskiego, Nakła S-10, Kcyni. Odcinek Sępólno-Kcynia zadanie nr 3 Połączenie autostrady A-1 z korytarzem TEN-T VI z obszarem Wąbrzeźna, Golubia Dobrzynia, Rypina do drogi S-10; zadanie 4,5,6... PEŁNA NAZWA W SIWZ na stronie bip.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem usługi jest wykonanie kontrolnych badań laboratoryjnych wg następującego zakresu: 1. badania szorstkości nawierzchni 2. badania szczepności międzywarstwowej 3. badanie na koleinowanie nawierzchni 4. badanie nośności 5. stopień zagęszczenia nasypów oraz gruntu rodzimego 6. ekstrakcja mas bitumicznych 7. badanie równości nawierzchni ścieralnej 8. badanie przydatności materiałów wbudowanych -podsypka (warstwa odsączająca) -tłuczeń na podbudowę -grys do mas bitumicznych -materiały na nasypy -elementy betonowe drogowe 9. badania wytrzymałości betonów 10. badanie izolacji na odrywanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia - niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wg wzoru (wg załącznik Nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 3. Udokumentowany wykaz, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - wykonali zamówienia obejmujące usługi polegające na kontrolnych badaniach laboratoryjnych jakości robót drogowych. Należy dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością. Łączna wartość wykonanych badań - minimum 300 000 zł brutto (wg załącznika nr 4 do SIWZ); 4.Wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca lub które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu winna być dołączona kopia posiadanych uprawnień. Jeśli Wykonawca wskaże w wykazie osobę, którą będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. (wg załącznika nr 5 do SIWZ); 5. Wykonawca wykaże odpowiedni komplet sprzętu laboratoryjnego potrzebnego do wykonania badań objętych przedmiotem zamówienia: -Przyrząd Proctora - 1 szt, -Aparat VSS - 1 szt, -Wstrząsarka oraz komplet sit do analizy sitowej - 1 szt, -Urządzenie do wykonania ekstrakcji - 1 szt, -Przyrząd do badania wytrzymałości na ściskanie i łamanie - 1 szt, -Młotek Schmita - 1 szt, -Urządzenie do badania modułu pełzania i koleinowania - 1 szt, -Sonda dynamiczna - 1 szt, - Środek transportu - 1 szt (wg załącznika nr 6 do SIWZ); 6. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - posiada aktualną polisę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach