Przetargi.pl
Kontrola stanu technicznego instalacji gazowych w latach 2021-2023 w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola stanu technicznego instalacji gazowych w latach 2021-2023 w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1). Kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach, zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane (roczne kontrole); 2). Doraźnych kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach; 3). Uszczelnień instalacji gazowych w zasobach KZGM w Katowicach w szczególności: - przewinięcie instalacji w miejscach stwierdzonych nieszczelności bez użycia materiału, - wymianie kurka gazowego o średnicy od 15 mm do 25 mm w lokalu, - wymianie kurka gazowego o średnicy od 32 mm do 65 mm w budynku, - wymianie odcinka rury czarnej spawanej/skręcanej o średnicy od 15 mm do 25mm w lokalu, - wymianie odcinka rury miedzianej lutowanej/zaciskanej o średnicy od 10 mm do 28 mm w lokalu, - wymianie odcinka rury czarnej spawanej/skręcanej o średnicy od 32mm do 65 mm w budynku (piony, poziomy), - wymianie podejścia pod gazomierz, - wymianie kształtek na instalacji wewnętrznej – stalowych i miedzianych (kolana, mufy, nyple, śrubki o średnicy od 15 mm do 28 mm), - wymianie kształtek na instalacji w budynku (kolana, mufy, nyple, śrubki o średnicy od 32 mm do 65 mm), - napełnieniu instalacji gazowej po usunięciu nieszczelności, - wykonaniu próby szczelności instalacji gazowej po każdej naprawie 2. W nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego występują zarówno lokale z instalacją skręcaną, mieszaną oraz spawaną. Zestawienie ilościowe oraz rodzajowe instalacji gazowej zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy. UWAGA ! Rozbieżności pomiędzy ogólną ilością lokali z instalacją gazową a ilościami z instalacją skręcaną, mieszaną i spawaną wynikają z konieczności objęcia kontrolą lokali, w których mieszkańcy mogą używać butli gazowych (dotyczy budynków wyposażonych w gaz z sieci miejskiej). 3. Coroczne kontrole stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach będą odbywać się w trzech cyklach, każdy cykl rozliczeniowy będzie kończył się 30 listopada danego roku, w którym realizowana jest usługa tj. 1) pierwszy cykl rozliczeniowy do 30.11.2021 r. 2) drugi cykl rozliczeniowy do 30.11.2022 r. 3) trzeci cykl rozliczeniowy do 30.11.2023 r. 4. Zamawiający będzie zlecał usuwanie nieszczelności w zależności od potrzeb do kwoty wynikającej z kosztorysu ofertowego. Rozliczenie prac polegających na usuwaniu nieszczelności instalacji gazowej będzie odbywać się kosztorysem powykonawczym zgodnie z zapisami § 4 pkt 5 wzoru umowy. 5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2019, poz. 1040 ze zm.). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują prace związane z przewinięciem, wymianą elementów, napełnieniem oraz wykonaniem prób szczelności instalacji gazowej. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących pracami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 6. UWAGA!!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI. Prawo opcji polega na możliwości zmniejszenia wartości przedmiotu umowy opisanego w ust. 2 pkt 1) i 2) niniejszego Rozdziału (zakres opisany w pkt 3 nie podlega prawu opcji). Zamówienie gwarantowane (najmniejszy możliwy zakres zamówienia) stanowi 96% kwoty wskazanej przez Wykonawcę w tabeli A Formularza Ofertowego. Warunki skorzystania z prawa opcji zostały opisane we wzorze umowy. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ) a w zakresie usuwania nieszczelności instalacji dodatkowo przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ). UWAGA! Przedmiar w formacie ATH załączony jest pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach