Przetargi.pl
Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 3, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy w 2010r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 517 74 36 , fax. 022 517 74 22
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4/21 4/21
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 517 74 36, fax. 022 517 74 22
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 3, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w części 1 - 5 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 3, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług zawartym w zał. nr 5 do SIWZ, zestawieniem kominów dla wszystkich administracji zał. nr 6 oraz wykazem adresowym zał. nr 6a,6b,6c,6d,6e do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747240000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 6 900,00 zł, (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych) w tym: część 1 - 700,00 zł , część 2 - 1 900,00 zł, część 3 - 1 300,00 zł , część 4 - 2 200,00 zł , część 5 - 800,00 zł . Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. oferta musi być zabezpieczona przed terminem otwarcia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykażą że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 prace odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; b) wykażą, że dysponują lub będą dysponowali co najmniej 1 osobą na jedną część zamówienia (na całość zamówienia co najmniej 5-oma osobami) posiadającą uprawnienia do realizacji zamówienia, tj. posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania ofert częściowych na kwotę nie niższą niż: dla części 1 46 000,00 zł, dla części 2 - 130 000,00 zł, dla części 3 - 83 000,00 zł, dla części 4 - 145 000,00 zł, dla części 5 - 55 000,00 zł. Suma ubezpieczenia wzrasta wraz z zakresem zamówienia i dla wszystkich części zamówienia wynosi nie mniej niż: 459 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza również wykazanie się ubezpieczeniem OC z góry na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. 4). nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą wykonać czynności o których mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z Wykonawców musi spełniać warunek określony w pkt. 1.ppkt 4) warunków w postępowaniu, pozostałe warunki określone w pkt 1. ppkt 1),2),3) mogą spełniać łącznie.. Ocena spełniania w/w warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa powyżej, Wykonawca złoży wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg wzoru Oferta stanowiącego załącznik Nr 1, części 1 - 5, do SIWZ). 2. Podpisany zakres kontroli i czyszczenia przewodów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ), .6. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 i 2 (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ). 7. Wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym muszą znaleźć się co najmniej 3 prace odpowiadające przedmiotowi zamówienia, oraz dodatkowo dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że te trzy umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie - dołączone dokumenty powinny dotyczyć pozycji w wykazie. 8. Wykaz osób (min. 1 osoba z uprawnieniami na jedną część zamówienia) wyznaczonych do realizacji zamówienia, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, tj. kwalifikacjami mistrza w rzemiośle kominiarskim. W przypadku gdy wykonawca wskazał w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, dołączy również pisemne zobowiązania podmiotów do udostępnienia tych osób do wykonania niniejszego zamówienia. 9. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. 10.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. 11. Aktualna polisa ubezpieczeniowa (lub polisa ubezpieczeniowa OC z góry na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania ofert częściowych na kwotę nie niższą niż: dla części 1 - 46 000,00 zł, dla części 2 - 130 000,00 zł, dla części 3 - 83 000,00 zł, dla części 4 - 145 000,00 zł, dla części 5 - 55 000,00 zł. Suma ubezpieczenia wzrasta wraz z zakresem zamówienia i dla wszystkich części zamówienia wynosi nie mniej niż: 459 000,00 zł. 12. Informacja o części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach