Przetargi.pl
Kontrola przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czynności związanych z kontrolą przewo-dów kominowych oraz czyszczeniem przewodów będących w eksploatacji w budynkach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach własnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy. Zakres prac obejmuje m. in: 1) Kontrolę wszystkich przewodów kominowych (niezależnie od ich rodzaju). Kontrola musi być wykonana przynajmniej raz w roku oraz powinna być przepro-wadzona w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz podłączeń i możliwości ich bezpiecznego użytkowania przez czas wskazany w Ustawie -1 rok. Kontrolę przewodów kominowych przeprowadza przynajmniej dwuosobowy zespół pod kierunkiem osoby uprawnionej - mistrza kominiarskiego Zakres badania przy kontroli obejmuje: a) badanie drożności i szczelności przewodów kominowych, b) badanie prawidłowości podłączeń w tym: -ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub wę-glowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, -stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, -stan techniczny łączników, rur zapiecowych, -prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich po-wierzchni chłonnej), -czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawi-dłowej cyrkulacji powietrza w lokalu, -czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, -prawidłowość podłączeń w lokalach (czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych). c) badanie prawidłowości ciągu kominowego: -siłę ciągu kominowego, przy pomocy stosownego urządzenia pomiarowego, -czy gwarantuje prawidłową pracę podłączonych do przewodów urządzeń. d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: -głowic kominowych, -ścian kominowych nad dachem i na strychu, -nasad kominowych, -prawidłowości wylotów przewodów, -prawidłowe umiejscowienie wylotów kominowych. e) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów komi-nowych w tym stanu technicznego: -włazów, drabin, ankrów itp., -ław kominiarskich. f) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeń-stwa mieszkańców: -czy są składowane materiały łatwopalne na strychach przez które przechodzą przewody. Kontrole kominiarskie wykonuje się zgodnie z Z przeprowadzonej kontroli należy wykonać rzut kominów z dachu z zaznaczeniem ro-dzaju przewodów, usytuowaniem względem ulicy, długością, rodzajem połączenia, z podaniem piętra i numeru lokalu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Do rzutu należy dołączyć protokół - opinię z kontroli o stanie technicznym kanałów i wyszczególnieniem nieprawidłowości. 2) Czyszczenie przewodów. Czyszczenie polega na oczyszczeniu przewodów szczotkami kominiarskimi wraz z usunięciem i wywiezieniem wszelkich zanieczyszczeń. Czyszczenie kończy się wybieraniem sadzy z przewodu kominowego. Wybieranie sadzy ze spadu kominowego powinno być wykonane przy pomocy gracy do wybierania sadzy i niepalnego worka kominiarskiego. Po wybraniu sadzy należy ją wywieźć i zutylizować. Z przeprowadzonego czyszczenia należy sporządzić protokół. 3) Opinie kominiarskie. Opinie kominiarskie dla budynków ; lokali będą wydawane na pisemne zlecenie Zamawiającego. (Wydawanie opinii nie dotyczy opinii wydawanych obowiązkowo w ramach przeprowadzanych kontroli). Opinie te mogą być wydawane tylko na do-datkowe zlecenie Zamawiającego - w zależności od potrzeb. Opinie kominiarskie mogą obejmować również opiniowanie stanu technicznego przewodów kominowych na potrzeby Okręgowych Zakładów Gazowniczych wg bieżących potrzeb. 4) Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery. Kontrola przewodów kominowych z wykorzystaniem kamery obejmuje badanie drożności i szczelności przewodów kominowych. Po wykonanej kontroli należy przedstawić Zamawiającemu protokół - opinię z kon-troli o stanie technicznym kanałów i możliwości bezpiecznego użytkowania bada-nych kanałów. 2. Sposób wykonania prac: 1) Czyszczeniu podlegają przewody kominowe będące w eksploatacji i podłączone. Przewody nie podłączone nie podlegają czyszczeniu. 2) Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych jeden raz w roku. Czyszcze-nie to odbywa się w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych i wykonywane będzie przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nierucho-mości wykazem stanowiącym odpowiednio Załącznik Nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wysta-wianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważ-nioną przez Zamawiającego. 3) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo płynne lub gazowe (zwane dalej przewodami spalinowymi) wykonywane będzie 2 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym odpowiednio Załącznik Nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kie-rownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zama-wiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewo-dów kominowych. 4) Czyszczenie przewodów kominowych dla urządzeń na paliwo stałe (zwane dalej przewodami dymowymi) wykonywane będzie 4 razy w roku przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym przez Administrację Nieruchomości wykazem stanowiącym odpowiednio Załącznik Nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ i harmonogramem uaktualnianym co kwartał na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Kierownika Administracji Nieruchomości lub przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Jedno czyszczenie wykonywane jest w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych. 5) Wykonawca o terminie przeprowadzania kontroli powiadamia najemców z odpo-wiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy, zawierającego dokładną informację o dniu i dacie kontroli - w co najmniej dwóch przedziałach czasowych oraz danych kontaktowych osób przeprowadzających kontrolę. 6) W przypadku braku możliwości przeprowadzenia przedmiotowej kontroli we wszyst-kich lokalach, Wykonawca jest zobowiązany wyznaczyć drugi termin oraz poinfor-mować o tym fakcie najemców poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia, zawierającego dokładną informację o dniu, dacie w co najmniej dwóch przedziałach czasowych (nietożsamych z pierwszym terminem), danych kontakto-wych osób przeprowadzających kontrolę, numery lokali w których kontrola zostanie przeprowadzona oraz prośba o indywidualne ustalenie terminu, w przypadku nie-możności udostępnienia lokalu w terminie przewidzianym w ogłoszeniu. 7) Po przeprowadzeniu kontroli w drugim terminie wykonawca, w razie potrzeby, spo-rządza zbiorczy raport poświadczający brak udostepnienia lokalu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do umowy, celem przedłożenia właściwej terytorialnie Administracji Nieruchomości. 8) Zamawiający w oparciu o w/w raport wyznacza użytkownikom lokali ostateczny trzeci termin przeprowadzenia kontroli przez Wykonawcę, który zobligowany jest go dotrzymać. 9) W przypadku braku dostępu do lokalu po trzech terminach przeprowadzanych kon-troli Zamawiający zleci wykonanie kontroli przewodów kominowych tego lokalu za pomocą kamery. 3. Zakres prac określają: -Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 2 do umowy) -Wykaz adresowy budynków wraz z wykazem przewodów kominowych dla części 1,2,3 i 4 stanowiący Złącznik nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ (będzie stanowił Załącznik Nr 1 do umowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. d) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody- z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku wła-ściwego powiadomienia. e) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. f) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. g) przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych będących w eksploatacji zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. C Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 34 Dz. U. Nr 109 poz. 719 z dnia 7 czerwca 2010 r. (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów). h) przeprowadzenia czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 07.06.2010.Dz.Ust. z 2010r nr 109 poz.719 w sprawie ochrony ppoż. § 34 ust.1. 5. Rozliczenie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Wykonawca na podstawie zleceń podpisanych przez lokatora, użytkownika albo administratora oraz protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego i z czyszczenia przewodów kominowych, zobowiązany jest wykonać miesięczne zestawienie, zawierające m.in. adres budynku, liczbę przewodów kominowych niezależnie od ich przeznaczenia oraz wyliczyć wartość robót na dany budynek. 3) Miesięczne zestawienie wraz z Protokołami z kontroli i czyszczenia oraz zleceniami, o których mowa w ust. 2, podpisane przez inspektora nadzoru i zatwierdzone przez kierownika Administracji Nieruchomości stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 4) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 15-go następnego miesiąca faktur wraz z prawidłowo sporządzoną dokumentacją rozliczeniową. Ceny jednostkowe netto na fakturach muszą być zaokrąglone w taki sposób, aby ich wartość nie przekraczała cen jednostkowych brutto z umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 4.200,00 zł., w tym: Część 1: 700,00 zł Część 2: 1.200,00 zł. Część 3: 1.000,00 zł Część 4: 1.300,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach