Przetargi.pl
KONTROLA JAKOŚCI DANYCH DLA PRAC ZWIĄZANYCH Z OPRACOWANIEM SATELITARNEJ ORTOFOMAPY CYFROWEJ DO CELÓW KONTROLI NA MIEJSCU

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, Al. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
  • Data zamieszczenia: 2010-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Jana Pawła II 70 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONTROLA JAKOŚCI DANYCH DLA PRAC ZWIĄZANYCH Z OPRACOWANIEM SATELITARNEJ ORTOFOMAPY CYFROWEJ DO CELÓW KONTROLI NA MIEJSCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [1]Przedmiotem zamówienia jest kontrola jakości cyfrowej ortofotomapy powstałej z przetworzenia zdjęć satelitarnych o bardzo wysokiej rozdzielczości przestrzennej dla 48 rozłącznych obszarów o łącznej powierzchni około 21679 km?. Ortofotomapa podlegająca kontroli jest produktem opracowanym przez podmiot wyłoniony w drodze odrębnej procedury przetargowej zwanym Wykonawcą ORTO. Kontrola jakości w ramach niniejszego Zamówienia dotyczyć będzie partii ortofotomapy kolejno dostarczonych przez Wykonawcę ORTO w tym: 1)cyfrowej ortofotomapy w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 1992 wraz z produktem pośrednim w postaci cyfrowych wielospektralnych zdjęć złożonych z czterech kanałów, w których zapisane są oddzielnie zakresy promieniowania widzialnego - (niebieski, zielony, czerwony oraz podczerwień) w oddzielnym pliku oraz cyfrowego jednokanałowego zdjęcia, panchromatycznego obejmującego zakres promieniowania widzialnego oraz podczerwonego również w oddzielnym pliku, na poziomie scen po wykonaniu ortorektyfikacji; 2)operatu technicznego zawierającego: a)operat pomiarowy pomiaru fotopunktów, b)raport i wyniki aerotriangulacji, c)raport ortorektyfikacji i mozaikowania, d)metrykę modułu opracowania metadanych, e)indeks ortofotomap w formie cyfrowej (dla PUWG 1992), f)sprawozdanie techniczne całego procesu technologicznego. [2]Celem działań Wykonawcy kontroli jest: 1)Kontrola jakości i weryfikacja wykonywanych prac, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Warunkach Technicznych Realizacji Zamówienia będących załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, która stanowi Załączniku Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) oraz w Warunkach Technicznych Realizacji Zamówienia na Prowadzenie i optymalizację LPIS w zakresie opracowania i implementacji ortofotomapy do celów kontroli na miejscu (zamówienie publiczne w ramach którego opracowywana będzie cyfrowa ortofotomapa będąca przedmiotem kontroli jakości w ramach przedmiotowego zamówienia publicznego), przepisach prawnych, oraz obowiązujących standardach technicznych i informatycznych, 2)standaryzowanie i zachowanie jednolitej formy opracowania końcowego dla każdej partii ortofotomapy objętych Zamówieniem zgodnie z Warunkami Technicznymi realizacji zamówienia obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa, 3)koordynacja procesów odbioru i prowadzenie kontroli kompletności i jakości materiałów przekazywanych przez Wykonawcę ORTO na poszczególnych etapach. [3]Zamówienie nie może być realizowane przez Wykonawcę, który będzie zaangażowany w jakimkolwiek zakresie w opracowanie cyfrowej ortofotomapy, której kontrola jakości wykonywana będzie w ramach przedmiotowego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie:trzy tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach