Przetargi.pl
Kontrola i usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych, udrażnianie kominów, oraz inne, które zostaną ujawnione w trakcie trwania umowy w 2018r. w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-90/WZŻ/2017

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: (http://www.bip.wzz.wroc.pl)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych, udrażnianie kominów, oraz inne, które zostaną ujawnione w trakcie trwania umowy w 2018r. w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-90/WZŻ/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j. z dnia 2017.07.06 z późn.zm.), usług usuwania zanieczyszczeń z przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych, zgodnie z postanowieniami rozdziału 7 § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719 z dnia 2010.06.22 z późn.zm.), udrażnianie kominów, oraz inne, które zostaną ujawnione w trakcie trwania umowy w 2018 r. w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków, tj.: 1) Żłobku nr 1– ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobku nr 2– ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobku nr 3– ul. Białowieska 27, Wrocław, 4) Żłobku nr 4– ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5) Żłobku nr 5– ul. Dokerska 5, Wrocław, 6) Żłobku nr 6– ul. Krowia 1, Wrocław, 7) Żłobku nr 7– ul. Drukarska 9, Wrocław, 8) Żłobku nr 8– ul. Sądowa 6, Wrocław, 9) Żłobku nr 9– ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 10) Żłobku nr 10– ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 11) Żłobku nr 11– ul. Hubska 39, Wrocław, 12) Żłobku nr 12– ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 13) Żłobku nr 13– ul. Wieczysta 107, Wrocław, 14) Żłobku nr 14– ul. Mulicka 4c, Wrocław, 15) Żłobku nr 15– ul. Łukowa 37, Wrocław, 16) Budynku administracyjnym – ul. Fabryczna 15, Wrocław. Szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 2 SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI DO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Załącznik nr 1 – wykaz adresowy obiektów oraz dane kontaktowe osób upoważnionych do odbioru wykonanych czynności oraz protokołów, 2. Załącznik nr 2 – charakterystyka obiektów, 3. Załącznik nr 3 – harmonogram realizacji okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych wentylacyjnych, 4. Załącznik nr 4 - harmonogram realizacji rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych spalinowych, 5. Załącznik nr 5- harmonogram realizacji usługi usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych wentylacyjnych, 6. Załącznik nr 6 - harmonogram realizacji usługi usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych spalinowych, 7. Załącznik nr 7 – wzór protokołu z okresowej kontroli przewodów kominowych: spalinowych /wentylacyjnych*, 8. Załącznik nr 8 – wzór protokołu z usuwania zanieczyszczeń z przewodów kominowych wentylacyjnych/spalinowych*, 9. Załącznik nr 9 – Wykaz ilości okresowych kontroli przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych oraz usuwania zanieczyszczeń z przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych, 10. Załącznik nr 10 – Protokół odbioru/zlecenia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a. ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz cenowy – wg załącznika do SIWZ; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach