Przetargi.pl
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji III.3 etapu projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” w zakresie dotyczącym Powiatu Łukowskiego

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
    REGON: 71158656700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatlukowski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji III.3 etapu projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” w zakresie dotyczącym Powiatu Łukowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje monitoring przebiegu oraz kontrolę techniczną prac wykonywanych w ramach zamówienia dotyczącego modernizacji, utworzenia oraz dostosowania cyfrowych baz danych EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu ,,e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego’’ w zakresie dotyczącym powiatu łukowskiego – etap III.3, które w szczególności polegać będą na: - dostosowaniu bazy EGiB dla jednostek ewidencyjnych: gm. Łuków, gm. Stanin, gm. Trzebieszów, gm. Wojcieszków; - utworzeniu inicjalnej bazy GESUT zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT oraz krajowej bazy GESUT dla jednostek ewidencyjnych: gm. Łuków, gm. Stanin, gm. Trzebieszów, gm. Wojcieszków; - dostosowania baz BDOT500 do modelu pojęciowego baz danych BDOT500, określonego w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej w jednostkach ewidencyjnych: gm. Łuków, gm. Stanin, gm. Trzebieszów, gm. Wojcieszków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000 złotych (trzy tysiące złotych). 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 94 9206 0009 0004 9546 2000 0610 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie, z dopiskiem: „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”. Zaleca się dołączenie do oferty elektronicznej kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 9.5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowych udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „ od dnia …. – do dnia ….”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. e) Z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Kontrolę i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu ”e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – etap III.3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę gwarancji – poręczenia, należy przesłać zamawiającemu za pośrednictwem Platformy przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), bądź dołączyć do oferty zgodnie z pkt 11.5.2 SIWZ. 9.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 25a ust. 1 i 2 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej zwanego „jednolitym dokumentem”). Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, że składając oświadczenie w zakresie warunków udziału w postępowaniu (kryteriów kwalifikacji) Wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia sekcji α w części IV JEDZ i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji części IV JEDZ. W postępowaniu wykonawca przesyła zamawiającemu jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznych (wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne). Wykonawca składa JEDZ za pośrednictwem Platformy zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale 19 opracowania „Instrukcja dla Wykonawcy” udostępnionego w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach