Przetargi.pl
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych EGiB dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego

Powiat Łęczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48815315200 , fax. +48817526464
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński
    Al. Jana Pawła II 95A
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. +48815315200, fax. +48817526464
    REGON: 43101942500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych EGiB dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli w pełnym zakresie nad realizacją odrębnego przedmiotu zamówienia publicznego pn.: Utworzenie oraz modernizacja cyfrowych baz danych: EGiB, dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” dla Powiatu Łęczyńskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania dotyczące czterech części: 1) Zadanie nr 1 - cześć 20 prac geodezyjnych – gm. Milejów, 2) Zadanie nr 2 - cześć 63 prac geodezyjnych – gm. Cyców, Ludwin i Milejów, 3) Zadanie nr 3 - cześć 64 prac geodezyjnych – gm. Puchaczów, 4) Zadanie nr 4 - cześć 107 prac geodezyjnych – gm. Spiczyn, Łęczna – obszar wiejski. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Warunkach Technicznych (OPZ) wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej części zamówienia stanowiące załącznik nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. 4. Dokumenty wraz z uzgodnionymi przez Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego projektami modernizacji ewidencji gruntów i budynków dostępne są pod następującymi adresami: 1) Zadanie nr 1 - cześć 20 prac geodezyjnych – gm. Milejów - http://bpg.powiat.lublin.pl/Etap1.3/Czesc%2020%20-%20powiat%20leczynski%2C%20gm.%20Milejow%20%28zal.%20nr%2020%20do%20SIWZ%29%20E1.3.zip 2) Zadanie nr 2 - cześć 63 prac geodezyjnych – gm. Cyców, Ludwin i Milejów - http://bpg.powiat.lublin.pl/Etap2/Czesc%2063%20-%20powiat%20leczynski%2C%20gm.%20Cycow%2C%20gm.%20Ludwin%2C%20gm.%20Milejow%20%28zal.%20nr%2063%20do%20SIWZ%29%20E2.zip 3) Zadanie nr 3 - cześć 64 prac geodezyjnych – gm. Puchaczów - http://bpg.powiat.lublin.pl/Etap2/Czesc%2064%20-%20powiat%20leczynski%2C%20gm.%20Puchaczow%20%28zal.%20nr%2064%20do%20SIWZ%29%20E2.zip 4) Zadanie nr 4 - cześć 107 prac geodezyjnych – gm. Spiczyn, Łęczna – obszar wiejski -http://bpg.powiat.lublin.pl/Etap3/Czesc%20107%20-%20powiat%20leczynski%2C%20Leczna%20-%20obszar%20wiejski%2C%20gm.Spiczyn%20%28zal.%20nr%20107%20do%20SIWZ%29.zip
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część zamówienia Kwota wadium w PLN Zadanie nr 1 (część 20) 600,00 Zadanie nr 2 (część 63) 400,00 Zadanie nr 3 (część 64) 500,00 Zadanie nr 4 (część 107) 350,00 UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wadium winno być wniesione w kwocie równej sumie poszczególnych części. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancja bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Powiatu Łęczyńskiego w Banku PKO BP filia Łęczna, Nr 89 1020 3206 0000 8202 0006 4535 w tytule przelewu podając: Wadium dla postępowania Nr sprawy: IRP.272.4.6.2019 ZADANIE NR ………………… Zaleca się dołączenie do oferty elektronicznej kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał dokumentu w formie elektronicznej podpisany kwalifikowalnym podpisem elektronicznym przez wystawcę gwarancji – poręczenia, należy przesłać Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy przed upływem terminu składania ofert, bądź dołączyć do oferty. 6. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być przesłany w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawa Pzp. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz jest Powiat Łęczyński, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna. 7. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 8. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. 9. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 20. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6 ppkt 1-5 składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2. Pozostałe oświadczenia i dokumenty oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3. Poza dokumentami wymienionymi w pkt 1 i 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 21. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. 22. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobów przez podmiot trzeci.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach