Przetargi.pl
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20074 Lublin, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2018-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9
    20074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”. Opis przedmiotu zamówienia określają: - dla części 1 Bełżyce obszar wiejski (cz. 61 na wykonanie prac geodezyjnych) - Załącznik nr 1 do SIWZ, - dla części 2 Bychawa obszar wiejski (cz. 19 na wykonanie prac geodezyjnych) - Załącznik nr 2 do SIWZ, - dla części 3 gm. Jabłonna, gm. Konopnica, miasto Bełżyce (cz. 105 na wykonanie prac geodezyjnych) - Załącznik nr 3 do SIWZ, - dla części 4 gm. Strzyżewice, gm. Głusk (cz. 106 na wykonanie prac geodezyjnych) - Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ 1 - KWOTA WADIUM 1 100 ZŁ CZĘŚĆ 2 - KWOTA WADIUM 1 000 ZŁ CZĘŚĆ 3- KWOTA WADIUM 1 000 ZŁ CZĘŚĆ 4- - KWOTA WADIUM 280 ZŁ Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 25a ust. 1 i 2 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczeniew zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnychwarunków zamówienia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej zwanego „jednolitymdokumentem”). Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcaskłada ofertę na więcej niż jedną cześć, a kryteria kwalifikacji są różne dla poszczególnych części należywypełnić jednolity europejski dokument zamówienia dla każdej części. W postępowaniu wykonawcaprzesyła zamawiającemu jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisemelektronicznym (wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotemświadczącym usługi certyfikacyjne) i zaszyfrowany na adres egeodezja@powiat.lublin.pl , w taki sposób,aby jednolity dokument dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanejwiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania. Wykonawca, który powołuje się na zasobyinnych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolitedokumenty dotyczące tych podmiotów, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisemelektronicznym przez każdego z tych podmiotów, w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o którychmowa w treści art. 22 ust. 1 ww. ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców każdy z tych wykonawców sporządza jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wraz z ofertą wykonawca składa hasłodostępowe do pliku jednolitego dokumentu. Wraz z ofertą wykonawca może złożyć inne informacje niezbędne dla prawidłowego dostępu do jednolitego dokumentu np. informacje o wykorzystanym programie szyfrującymlub procedurze odszyfrowania danych zawartych w jednolitym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach