Przetargi.pl
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB,BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja..." - Etap II

Powiat Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 24300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 276 122 , fax. 818 272 236
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
    ul. Lubelska 4
    24300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 818 276 122, fax. 818 272 236
    REGON: 43102908500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB,BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja..." - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – etap II. Opis przedmiotu zamówienia dla: jednostki ewidencyjnej Józefów nad Wisłą – obszar wiejski (061202_5 Józefów nad Wisłą – obszar wiejski), jednostki ewidencyjnej Józefów nad Wisłą – miasto (061202_4 Józefów nad Wisłą – miasto), jednostki ewidencyjnej Opole Lubelskie – miasto (061205_4 Opole Lubelskie – miasto) określa Załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumenty określające prace geodezyjne wykonywane w ramach odrębnego przedmiotu zamówienia wraz z uzgodnionym przez Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków określa załącznik nr 2 do SIWZ - część 67 – powiat opolski, Józefów nad Wisłą – obszar wiejski, Józefów nad Wisłą – miasto, Opole Lubelskie – miasto. Wykonawca udzieli minimum 3-letniego okresu świadczenia rękojmi. Wydłużenie okresu świadczenia rękojmi do max. 5 lat jest jednym z kryteriów jakości opisanym w pkt 14 SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: weryfikację minimum 100 operatów jednostkowych stanowiących materiały PZGiK dla kontrolowanej gminy Józefów nad Wisłą (w skład, której wchodzą jednostka ewidencyjna Józefów nad Wisłą – miasto, jednostka ewidencyjna Józefów nad Wisłą– obszar wiejski). Ilość operatów technicznych, które wykonawca przyjmie do weryfikacji stanowi również kryterium jakości opisane w pkt. 14 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. l i 5 Pzp (pkt 5.4. i 5.5. SIWZ) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 2. Zamawiający nie określa warunku w ww zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej zwanego, jednolitym dokumentem") –wg załącznika nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa wart. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do lej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. I pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6-7 SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa wart. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 5-6 SIWZ. b) Jednolity dokument (JEDZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, c) oświadczenie o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców, d) zobowiązani są oni na wezwanie zamawiającego, złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.5 SIWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia (pkt 6.1 SIWZ) składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wskazują spełnienie warunku w zakresie opisanym w pkt. 5.3 SIWZ. Natomiast dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia (pkt. 6.3 SIWZ) składa każdy wykonawca. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę. którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 6. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych wart. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 7.13. SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia, o którym mowa w pkt 7 SIWZ, będzie odpowiadać zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia, 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów. o których mowa w pkt 6.3. SIWZ: l) ppkt l -składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; 2) ppkt 2-4 -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ; 10. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.3.ppkt l SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 6.5. ppkt 1 SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.6.S1WZ zdanie pierwsze stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach