Powiat Włodawski ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, al. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 721 510 , fax. 825 722 444
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Włodawski
al. Józefa Piłsudskiego 24
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 825 721 510, fax. 825 722 444
REGON: 11020015900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwlodawski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli w pełnym zakresie, nad realizacją odrębnego przedmiotu zamówienia publicznego pn. Utworzenie oraz modernizacja cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – etap I dla Powiatu Włodawskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr. 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1-9 SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1-9 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp.7.1. Zgodnie z art. 25a ust. 1 i 2 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej zwanego „jednolitym dokumentem”). Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jednolity dokument w formatach .DOC oraz .PDF stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ.7.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. W takim przypadku wykonawca przedstawia - dla każdego z podmiotów, których to dotyczy - odrębny formularz jednolitego dokumentu zawierający informacje wymagane w „Część II: Informacje dotyczące wykonawcy” sekcja A i B oraz w „Części III: Podstawy wykluczenia”, należycie wypełniony i podpisany przez dane podmioty. O ile ma to znaczenie dla określonych zdolności, na których polega wykonawca, proszę dołączyć - dla każdego z podmiotów, których to dotyczy - informacje wymagane w części IV. Instrukcja wypełniania (Wersja wstępna) jednolitego dokumentu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kontroli i monitoringu prac związanych z utworzeniem inicjalnej bazy GESUT oraz utworzeniem baz BDOT500 dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” w zakresie dotyczącym powiatu radzyńskiego – etap IV
Dodano: 2020-07-09 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”
Dodano: 2020-06-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad realizacją prac geodezyjnych – etap IV, część 135, dla celówprojektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”
Dodano: 2020-05-25 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: BDOT500 oraz GESUT w ramach projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” - etap IV
Dodano: 2020-05-20 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem cyfrowych baz danych: BDOT500 dla potrzebrealizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – etap IV
Dodano: 2020-05-14 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danychBDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwalubelskiego”.
Dodano: 2020-02-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej nr 1612L na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1610L do RSP w Gródku Szlacheckim
Dodano: 2019-10-28 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem
oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500
oraz GESUT w ramach „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”
Dodano: 2019-10-21 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji III.3 etapu projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” w zakresie dotyczącym Powiatu Łukowskiego
Dodano: 2019-10-18 - Nadzór i kontrola w pełnym zakresie nad realizacją prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, utworzeniem baz danych EGiB lub poprawą ich jakości i aktualności wraz z doprowadzeniem tych baz do zgodności z pojęciowym modelem danych EGiB – w sprawie ewidencji gruntów i budynków gminy Międzyrzec Podlaski
Dodano: 2019-10-09