Przetargi.pl
Kontrola i konserwacja oświetlenia ulicznego

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Monte Cassino 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7629804, 7629819 , fax. 089 762 9805
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Bohaterów Monte Cassino 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7629804, 7629819, fax. 089 762 9805
    REGON: 00052432900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i konserwacja oświetlenia ulicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kontrola i konserwacja oświetlenia ulicznego oraz urządzeń elektrycznych na terenie miasta Bartoszyce, źródełko przy deptaku, miejskie toalety wolnostojące, fontanny miejskie, iluminacje świąteczne oraz obiektów zabytkowych, będących własnością Gminy Miejskiej Bartoszyce. 2. Bieżąca kontrola stanu oświetlenia ulicznego nad: - oprawy oświetleniowe w ilości około 1700szt. - szafki oświetleniowe w ilości 40szt. 3.Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa ich praca zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.Naprawa i wymiana niesprawnych źródeł światła z użyciem nowych urządzeń i materiałów posiadające wymagane atesty i certyfikaty, w zakresie: - wymiany uszkodzonych żarówek, styczników, bezpieczników, - naprawy zerwanych przewodów oświetleniowych, uszkodzonych pionów, - wymiany i naprawy elementów opraw oraz uzupełnienie aparatury, konserwacja szafek oświetleniowych słupowych. 5.Regulacja linii nośnych, wyłączników zmierzchowych. 6. Przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej. 7.Kontrola i konserwacja złączy kablowych, uziemień i konstrukcji wsporczych. 8.Czyszczenie kloszy, opraw i odbłyśników oraz sprawdzenie i uzupełnienie zabezpieczeń. 9.Sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania zegarów taryfowych i zegarów sterujących oraz ich przestawianie. 10.Prawidłowe i czytelne oznakowanie obwodów w szafach oświetleniowych, oraz faz w wnękach słupowych i skrzynkach podziału mocy. 11.Wykonanie malowania elementów stalowych konstrukcji, skrzynek SON w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy, a następnie sukcesywna konserwacja antykorozyjna elementów metalowych wg potrzeb. 12.Likwidacja zagrożeń wynikających z czynników losowych (wypadek drogowy, wichura itp. uszkodzeń urządzeń oświetleniowych np. złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp.) w czasie maksymalnym 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takich zagrożeniach. 13.Wykonanie pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji urządzeń elektrycznych w tym badanie instalacji elektrycznej w zakresie: - stanu i sprawności połączeń osprzętu oświetleniowego, - stanu zabezpieczeń i ochrony przeciwpożarowej, - stanu izolacji rezystancji uziemienia instalacji i osprzętu. - ostateczne przekazanie protokołów pomiarów urządzeń elektrycznych Zamawiającego, powinno nastąpić w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 14.Wykonawca jest zobowiązany w ciągu najpóźniej 1 miesiąca od dnia podpisania umowy dokonać: - oględzin przedmiotu zamówienia, - sporządzić i przekazać Zamawiającemu szczegółowy protokół z dokonanych oględzin, - sporządzić harmonogram prac i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. 15.Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z właściwym dla każdego rejonu Energa Operator w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, oraz dokonywanie w uzgodnieniu z Energa Operator odczytów wskazań liczników energii elektrycznej i przedkładanie każdorazowo Zamawiającemu, pisemnej informacji z dokonanych odczytów stanów liczników. 16.W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej, wykonawca natychmiast powiadomi pogotowie energetyczne właściwe dla każdego rejonu. 17.Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w odbiorach nowo wybudowanych linii oświetlenia ulicznego i przyjmowanie w konserwację po upływie gwarancji. 18. Wykonawca wykonywa przycinki zawadzających konarów i gałęzi drzew w pobliżu opraw oświetleniowych i zasilających linii napowietrznych w celu zapewnienia skuteczności oświetlenia i właściwego funkcjonowania sieci elektrycznej 18.Przedmiot zamówienia w zakresie szczególnych prac elektroenergetycznych: - Wykonawca wydzieli z istniejących stacji transformatorowych szafki oświetleniowe SON, - Wykonawca wymieni istniejące szafki oświetleniowe SON z uwagi na zły stan techniczny lub zniszczenie, - Wykonawca wymieni zegary astronomiczne sterujące samoczynne włączanie oświetlenia ulicznego z uwagi na zły stan techniczny, zniszczenie, - Wykonawca wymieni uszkodzone elementy latarń oświetleniowych, - Wykonawca zapewni obsługę imprez kulturalno-rozrywkowych z dozorem elektryka w czasie ich trwania, - Wykonawca zapewni sprawność działania szafek przyłączeniowych -każdorazowe zlecenie szczególnych prac elektroenergetycznych Zamawiający zleci w formie pisemnej. -rozliczenie każdorazowego zlecenia na tą część przedmiotu zamówienia będzie odbywało się fakturą po odbiorze przez Zamawiającego w oparciu o ceny ofertowe Wykonawcy -wykonawca ma prawo złożyć fakturę bezpośrednio po wykonaniu zlecenia i przyjęciu przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1000zł, słownie: jeden tysiąc złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium SA o Bartoszyce nr 70 1160 2202 0000 0000 6190 9697 z adnotacją wadium - Kontrola i konserwacji oświetlenia ulicznego 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2012-05-07, sposób przekazania: w oddzielnej oznakowanej kopercie w sekretariacie zamawiającego 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_miejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach