Przetargi.pl
Kontrola biletów w pojazdach MZK sp. z o.o. w Jeleniej Górze

Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 145
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 76 48 736 , fax. 0-75 76 48 684
  • Data zamieszczenia: 2016-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
    ul. Wolności 145 145
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 76 48 736, fax. 0-75 76 48 684
    REGON: 02107346800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola biletów w pojazdach MZK sp. z o.o. w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług obejmujących: a) prowadzenie kontroli ważności biletów i dokumentów uprawniających do ulgowego lub bezpłatnego przejazdu w pojazdach komunikacji miejskiej na terenie działania Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego sp. z o.o. w Jeleniej Górze, tj. na terenie miasta Jelenia Góra oraz gmin związanych z miastem Jelenia Góra Porozumieniem Międzygminnym, b) pobieranie na rzecz Zamawiającego opłat dodatkowych i przewozowych za przejazd bez biletu lub bez ważnego biletu, za brak dokumentu uprawniającego do ulgowego lub bezpłatnego przejazdu, za naruszenie przepisów o zabieraniu ze sobą do pojazdu rzeczy wyłączonych z przewozu, spowodowanie, bez uzasadnionej przyczyny zatrzymania lub zmiany trasy pojazdu, zgodnie z obowiązującą taryfą opłat oraz przepisami porządkowymi, c) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, odwołań i skarg pasażerów dotyczących czynności kontrolnych, d) pobieranie opłat manipulacyjnych za anulowanie opłat dodatkowych oraz innych opłat związanych z naruszeniem przez osoby korzystające z transportu zbiorowego przepisów dotyczących organizacji tego transportu, e) przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015, poz. 2135), w zakresie objętym obowiązkiem administracyjnym przy dokonywaniu czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym, w terminie obowiązywania umowy, f) wykonywaniu dodatkowych czynności związanych z prowadzeniem kontroli biletów, w szczególności rejestrowanie w kontrolowanym pojeździe struktury biletów zgodnie z obowiązującym aktualnie cennikiem, a także liczenie osób wsiadających i wysiadających w celu ustalenia potoków pasażerskich. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia minimum 1.200 kontroli biletowych w miesiącu, w tym: a) minimum 200 kontroli w dni wolne od pracy b) minimum 200 kontroli w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 04:00 do 08:00 w ciągu każdego miesiąca na wszystkich liniach komunikacji miejskiej organizowanych przez Zamawiającego, c) minimum 200 kontroli po godzinie 17:00 w ciągu każdego miesiąca na wszystkich liniach komunikacji miejskiej organizowanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem harmonogramu miesięcznego ustalonego przez Zamawiającego i zaakceptowanego przez Wykonawcę. 3. Przez jedną kontrolę biletową rozumie się wejście kontrolera lub grupy kontrolerów do pojazdu Zamawiającego i sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe posiadają ważne bilety na przejazd, przewóz bagażu i zwierząt oraz dokumenty dające prawo do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego. Następna kontrola odbywa się w innym pojeździe. 4. U Zamawiającego występują następujące formy biletu: a) bilet elektroniczny Seba na karcie bezstykowej, b) bilet elektroniczny zakupiony przez telefon komórkowy, (moBilet, SkyCash) c) bilet papierowy, d) bilet zakupiony u kierowcy (wydruk z autokomputera). 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia na terenie miasta Jelenia Góra, lokalu do prowadzenia biura obsługi klientów, wyposażony w łączność telefoniczną, do przyjmowania interesantów w sprawach odwołań, bądź w innych związanych z czynnościami wykonywanymi przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek przyjmować interesantów przy najmniej 4 razy w tygodniu przez minimum 5 godzin dziennie. Miejsce, dni i godziny przyjęć muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. 6. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 7. Wykonawca zapewni kierownictwo, osoby zdolne do wykonania zamówienia, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 8. Zamawiający powierzy Wykonawcy czytniki kontrolerskie do weryfikacji biletu elektronicznego zapisanego na karcie bezstykowej. Wykonawca będzie miał obowiązek ubezpieczyć powierzone mienie od wszelkich zdarzeń losowych, a kopię polisy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wartość 1 kompletu urządzenia - czytnika kontrolerskiego wynosi 1.599,00 zł brutto (1.300,000 zł netto). 9. Zamawiający przeszkoli pracowników Wykonawcy w zakresie używania czytników kontrolerskich. 10. Pracownicy Wykonawcy powinni posiadać estetyczną, jednolitą odzież, jednoznacznie wskazującą na charakter wykonywanej pracy z umieszczoną w widocznym miejscu nazwą i oznaczeniem graficznym (logo) Wykonawcy. 11. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia powinna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 12. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 14. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy i jej załącznikach stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793130001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prowizja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach