Przetargi.pl
Kontrola biletów w autobusach komunikacji miejskiej w Świdnicy z windykacją nałożonych opłat dodatkowych oraz budowa i wydruk rozkładów jazdy komunikacji miejskiej w Świdnicy wraz z przejęciem pięciu pracowników w trybie art. 23? Kodeksu pracy

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola biletów w autobusach komunikacji miejskiej w Świdnicy z windykacją nałożonych opłat dodatkowych oraz budowa i wydruk rozkładów jazdy komunikacji miejskiej w Świdnicy wraz z przejęciem pięciu pracowników w trybie art. 23? Kodeksu pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiot zamówienia Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w zakresie prowadzenia kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej w Świdnicy wraz z windykacją nałożonych opłat dodatkowych oraz budowę i wydruk rozkładów jazdy komunikacji miejskiej w Świdnicy w okresie od dnia 01.09.2016r. do 31.08.2018r. 3.2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 637120000-3 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego, 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych, 79940000-5 - Usługi agencji ściągających należności. 3.3. Zakres zamówienia obejmuje dwa zadania. Wykonawca składa ofertę na dwa zadania łącznie (A i B). 3.3.1. ZADANIE A obejmuje: 1) Prowadzenie kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej w Świdnicy. 2) Nakładanie i pobieranie na rzecz Zamawiającego opłat dodatkowych wynikających z Prawa przewozowego (Dz. U. z 2015r. poz. 915) oraz Uchwały nr IX/99/11 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 17 czerwca 2011r. w sprawie taryfy opłat i zasad odpłatności za usługi przewozowe transportu zbiorowego organizowane przez Gminę Miasto Świdnica (http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/dokumenty/podglad/mini?kod=033kyagda2.934anigda1). 3) Prowadzenie windykacji i egzekucji opłat określonych w pkt 2. 4) Rozpatrywanie reklamacji, odwołań i skarg pasażerów na czynności, o których mowa w pkt 2. 3.3.2. ZADANIE B obejmuje: 1) Wykonanie budowy i modyfikacji rozkładu jazdy komunikacji miejskiej w Świdnicy, 2) Drukowanie rozkładów jazdy komunikacji miejskiej w Świdnicy, 3) Sporządzanie i zamieszczanie w wyznaczonych miejscach komunikatów dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej. 3.3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia rozdział 23. 3.4. Przekazanie pracowników trybie art. 23? Kodeksu Pracy. 3.4.1. W ramach postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcy 5 pracowników w trybie art. 23? Kodeksu pracy, zatrudnionych obecnie przez Zamawiającego na stanowisku kontrolera biletowego. 3.4.2. Informacje dotyczące przekazywanych pracowników, mogące mieć wpływ na kalkulację ceny oferty. Miesięczna wysokość wynagrodzenia i jej składniki przedstawia tabela w SIWZ. Dodatkowo: 1) 13 (14.151,37 zł x8,5%x12m-cy) = 14.434,40 zł 2) godziny nadliczbowe, nocne łącznie = 57,71 zł 3) nagrody jubileuszowe (3.557,00 zł w 2016r.) 4) premie miesięczne naliczane zgodnie z Zarządzeniem nr 0152-108/09 Prezydenta Miasta Świdnicy z dnia 28 grudnia 2009r. w sprawie ustalenia zakładowego regulaminu premiowania pracowników obsługi Urzędu Miejskiego w Świdnicy - wyciąg z regulaminu (załącznik G do SIWZ) 3.4.3. Zamawiający przekaże Wykonawcy akta pracowników przejmowanych oraz pozostałą dokumentację dotyczącą stosunku pracy. Przekazanie dokumentacji nastąpi po zawarciu umowy, na podstawie protokołu przekazania akt osobowych podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 3.4.4. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ stosuje się zapisy wynikające z art. 23? Kodeksu Pracy oraz innych aktów prawnych regulujących przejęcie części zakładu pracy. 4. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Okres realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2016r. umowy do dnia 31.08.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 11.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł). 11.2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 11-07-2016 r. przed godz. 09:00. 11.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp z tym, że: a) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. b) złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert, d) w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp. 11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu w oryginale należy dołączyć do oferty. 11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w punkcie 11.8. 11.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.8. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prowizja wyrażona proc. od uzyskanych (wyegzekw.) wpływów z opłat dodatk., równowartości opłaty za przejazd, opłat manipul. i odsetek ustaw.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną