Przetargi.pl
Kontrakt nr 1 : Rozbudowa instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów w ZUO w Bierkowie, w ramach Projektu p.n. Rozbudowa instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Bierkowie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 112
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 843 40 22 w. 263 , fax. 59 84 17 149
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Szczecińska 112 112
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 843 40 22 w. 263, fax. 59 84 17 149
    REGON: 77053053000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkslupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego, usługi komunalne, gospodarowanie odpadami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrakt nr 1 : Rozbudowa instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów w ZUO w Bierkowie, w ramach Projektu p.n. Rozbudowa instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Bierkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Kontraktu nr 1 pod nazwą Rozbudowa instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów w ZUO w Bierkowie, obejmującego zaprojektowanie i uzupełnienie infrastruktury technologicznej zakładu unieszkodliwiania odpadów, spełniającego wymagania Najlepszej Dostępnej Techniki (BAT) wraz z budową i montażem linii technologicznych poszczególnych segmentów technologicznych zakładu, dostawą maszyn, urządzeń i narzędzi eksploatacyjnych w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców obiektem lub przedmiotem zamówienia. 2. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia objętego Kontraktem Nr 1 obejmuje: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów - lokalizacja w miejscowości Bierkowo k/Słupska - Instalacja do stabilizacji (kompostowania) odpadów biodegradowalnych pochodzących z selektywnej zbiórki i frakcji 0-80 mm otrzymanej z odpadów komunalnych w sortowni, w systemie zamkniętym, o przepustowości 15.000 Mg/rok. - Rozbudowa instalacji sortowania z wprowadzeniem urządzeń pozwalających na : - przygotowanie komponentów do produkcji paliwa z odpadów (w celu ograniczenia składowania frakcji lekkiej odpadów o wysokiej wartości opałowej), - wprowadzenie urządzeń pozwalających na zwiększenie poziomu sortowania frakcji surowcowych odpadów i odzysku materiałowego odpadów i ograniczenie ilości balastu. Zadanie powinno być zrealizowane godnie z Rysunkami będącymi załącznikami do PFU. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Projektowanie, Wytyczenie, Roboty, Szkolenia, Próby Końcowe, Próby Eksploatacyjne, uprzątnięcie Placu Budowy, usunięcie Wad, a także wszelkie inne działania niezbędne do przejęcia Robót przez Zamawiającego oraz osiągnięcia efektu ekologicznego i technologicznego zrealizowanego uzupełnienia infrastruktury Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów, nie mniejszego niż wymagany przepisami prawa Kraju, spełniające cele Projektu deklarowane w formie zobowiązania Zamawiającego oraz cele deklarowane gwarancjami załączonymi do oferty Wykonawcy. Przy realizacji Kontraktu należy uwzględnić, że roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie i należy zaprojektować i wykonać obiekt w sposób zapewniający ciągłość pracy obiektu istniejącego. Obiekt należy zaprojektować i wykonać w oparciu o Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 14.08.2012r. znak: OS.6220.19.10.2012 oraz Decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji z dnia 13.09.2012r. znak: GB.6730.173.2012. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień niezbędnych do zaprojektowania i wykonania wszelkich robót, - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę wystawionego na: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Słupsku, w zakresie zgodnym z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, - opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - wykonanie Robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych, zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy Dla Urządzeń Elektrycznych I Mechanicznych Oraz Robót Inżynieryjnych I Budowlanych Projektowanych Przez Wykonawcę (FIDIC - żółta książka 4. wydanie angielsko - polskie niezmienione 2008 z erratą, tłumaczenie 1. wydania 1999) oraz przepisami Prawa budowlanego i Prawa ochrony środowiska, w tym: - wytyczenie geodezyjne obiektów w terenie, - wykonanie niwelacji terenu, - wykonanie wszystkich obiektów budowlanych, które zostały wymienione w PFU wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, - wykonanie wszystkich przyłączy, sieci i instalacji, które zostały wymienione w PFU, - przeprowadzenie Prób Końcowych dla wykazania gwarantowanych w Ofercie efektów: technologicznego i ekologicznego i oddanie obiektów do użytkowania oraz uzyskanie wszystkich właściwych dokumentów wymaganych przepisami prawa polskiego, m.in.: o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z ustawą Prawo budowlane, - opracowanie instrukcji bhp i ppoż. dla obiektów, wraz z dostawą niezbędnych elementów, urządzeń i wyposażenia wynikającego z tych instrukcji, - opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji, - wykonanie Rozruchu wykonanych obiektów i instalacji oraz Prób Eksploatacyjnych w celu stwierdzenia osiągnięcia efektu ekologicznego, - zapewnienie potrzebnego nadzoru do przeprowadzania Prób Eksploatacyjnych oraz Okresu Zgłaszania Wad przez Zamawiającego, - przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wszystkich obiektów i wyposażenia objętych Programem Funkcjonalno-Użytkowym, - zapewnienie przeglądów i usług serwisowych w Okresie Zgłaszania Wad, - zapewnienie usuwania usterek i wad w okresie gwarancji. 4. Dokumentację należy wykonać w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego Program Funkcjonalno-Użytkowy, zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133 z późń. zm), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. 2004r. Nr 130, poz. 1389.) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.). Dokumentacja, o której mowa składać się będzie z: - Dokumentacji budowlanej min. 6 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków (UWAGA 1 - dokumentacja budowlana zawiera mapy do celów projektowych), - Dokumentacji wykonawczej - min. 6 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 6 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów, - Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- w ilości 6 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów. 5. Po wykonaniu dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kosztorysu uproszczonego na wykonanie robót budowlanych, zawierającego wyszczególnienie elementów, cenę jednostkową netto (obejmującą wszystkie koszty) oraz wartość netto danego elementu, sumę wartości elementów. 6. Przedmiot zamówienia związany z uzupełnieniem infrastruktury technologicznej ZUO w Bierkowie ma na celu: 1). doprowadzenie do zgodnego z przepisami Dyrektywy w sprawie składowania odpadów postępowania z odpadami komunalnymi ulegającymi biodegradacji i osiągnięcie w tym zakresie wymagań dla roku 2013 i 2020, tj. ograniczenia składowania odpadów komunalnych ulegających biodegradacji do 50% w roku 2013 i 35% w roku 2020 w stosunku do ilości tych odpadów wytwarzanej w roku 1995, 2). ograniczenie składowania frakcji palnej odpadów komunalnych poprzez wytwarzanie komponentów do produkcji paliwa z odpadów, 3). przygotowanie do ponownego wykorzystania i recyklingu materiałów odpadowych, przynajmniej takich jak papier, metal, plastik i szkło z gospodarstw domowych i w miarę możliwości innego pochodzenia na poziomie min. 50% (wagowo) w stosunku do ilości odpadów wytwarzanych - poprzez wprowadzenie sortowania automatycznego (a także rozwój systemu selektywnej zbiórki na obszarze Projektu), 4). Realizacja Projektu ma na celu stworzenie systemu gospodarki odpadami komunalnymi o standardach zgodnych z wymaganiami przepisów krajowych i UE określonymi dla roku 2020. 7. Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą wykonane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy Dla Urządzeń Elektrycznych I Mechanicznych Oraz Robót Inżynieryjnych I Budowlanych Projektowanych Przez Wykonawcę (FIDIC - żółta książka 4. wydanie angielsko - polskie niezmienione 2008 z erratą, tłumaczenie 1. wydania 1999). 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429900002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkslupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach