Przetargi.pl
Konsultacje i warsztaty dla nauczycieli - wychowawców z przedszkola Słoneczko w Somiance oraz z przedszkola Biały Miś w Nowych Wypychach w ramach projektu Od super przedszkolaka do wzorowego uczniaka

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
  • Data zamieszczenia: 2011-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
    REGON: 55066809000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konsultacje i warsztaty dla nauczycieli - wychowawców z przedszkola Słoneczko w Somiance oraz z przedszkola Biały Miś w Nowych Wypychach w ramach projektu Od super przedszkolaka do wzorowego uczniaka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie indywidualnych konsultacji oraz warsztatów na temat zwalczania stereotypów płci dla 4 nauczycieli - wychowawców przedszkola Słoneczko w Somiance oraz 2 nauczycieli - wychowawców przedszkola Biały Miś w Nowych Wypychach w ramach projektu Od super przedszkolaka do wzorowego uczniaka. I. W ramach konsultacji przewidujemy realizację następujących modułów wspierających rozwój zawodowy 6 nauczycieli - wychowawców w/w przedszkoli: 1. Nauczyciel przedszkola - liderem społeczności placówki, -Wsparcie koleżeńskie (międzynauczycielskie), pomoc koleżeńska -Rywalizacja z samym sobą -Wywieranie wpływu na innych -Nauczyciel jako lider grupy -Etap budowania więzi ( role własnego doskonalenia) -Kształtowanie osobowości wychowanków -Poziom osobowości - lider nastawiony na innych 2. Wspomaganie (doradztwo) metodyczne nauczycieli przedszkola -Wykorzystywanie technik twórczych w procesie wychowania -Nieprawidłowości w rozwoju psychofizycznym dzieci i ich wpływie na funkcjonowanie w grupie -Praca z dziećmi ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi -Praca z dziećmi wybitnie zdolnymi przy wykorzystaniu technik twórczych 3. Inspiracje pedagogiczne XXI w., -Kreatywność ( 4 typy kreatywności ludzi) -Wyobraźnia -Kreatywne pomysły - skąd je brać -Prowokacje paradoksalne - jak je wykorzystać w rozwijaniu kreatywności 4.Zarządzanie zmianą, -Planowanie i przyszłość -Zmiana - proces a nie zdarzenie -Etapy wprowadzania zmian -Rola ewaluacji 5. Wywieranie wpływu w działaniu - wprowadzenie do NLP, -Kreowanie rezultatów -Droga do indywidualnej doskonałości -Indywidualny model świata - jego wpływ na działanie nauczyciela wychowania przedszkolnego -Uczenie, oduczanie i ponowne uczenie się 6. Narzędzia komunikacji społecznej w budowaniu klimatu przedszkola, -Budowa niezbędnika z narzędziami dla lidera społeczności przedszkolnej czyli nauczyciela przedszkola. -Narzędzia, które pomogą nauczycielowi komunikować się z wychowankami, budować partnerskie relacje i klimat w przedszkolu (jakość celu, aktywne słuchanie, jakość przekazywanej informacji zwrotnej, komunikowanie wokół potrzeb , umiejętność mówienia - nie, algorytm negocjacji, sztuka proszenia. 7. Autocoaching ukierunkowanie na osiągniecie przez nauczycieli równowagi energii w ich życiu. 8. Pełny model sesji coauchingowej z uwzględnieniem budowania wewnętrznej motywacji ( DO i OD) II. W ramach warsztatów przewidujemy realizację następujących modułów wspierających rozwój zawodowy nauczycieli - wychowawców w/w przedszkoli, zajęcia warsztatowe będą prowadzone wspólnie dla 6 nauczycieli przedszkoli. 1.Płeć biologiczna a płeć kulturowa 2.Gender - płeć kulturowa. 3.Stereotyp płci 4.Łańcuch dyskryminacji 5.Matryca dyskryminacji 6.Dyskryminacja ze względu na płeć 7.Dyskryminacja bezpośrednia i pośrednia 8.Dyskryminacja - bariery w osiąganiu faktycznej równości kobiet i mężczyzn. 9.Obszary dyskryminacji: -edukacja -rynek pracy -ubóstwa -zdrowie 10.Bariery równości -Założenia polityki równości płci. -Cele strategiczne i ramy prawne równości płci -Ramy prawa dla zasady równości płci Warsztaty odbywały się będą w przedszkolu Słoneczko w Somiance. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić 42 godziny w okresie od podpisanie umowy do końca 2011 roku. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i przedłożyć z ofertą program autorski zawierający szczegółowy opis zadań wykonywanych w ramach realizacji w/w modułów konsultacji i warsztatów. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić 438 godzin konsultacji przez cały okres trwania umowy do 31.05 2013r. i 42 godziny warsztatów do 31.12.2011 roku jednak nie mniej niż: -w roku 2011 - 150 godziny konsultacji (1 nauczyciel - 25 godzin oraz 42 godziny warsztatów wspólnie dla 6 nauczycieli), -w roku 2012 - 192 godziny konsultacji (1 nauczyciel - 32 godziny), -w roku 2013 - 96 godzin konsultacji (1 nauczyciel - 16 godzin). W roku 2011 Wykonawca powinien przeprowadzić średnio 4 godziny konsultacji miesięcznie z każdym nauczycielem oraz 42 godziny warsztatów łącznie ze wszystkimi nauczycielami. W pozostałych latach tj. w roku 2012 oraz 2013 Wykonawca powinien przeprowadzić średnio 4 godziny konsultacji miesięcznie z każdym nauczycielem. Celem konsultacji jest rozwój zawodowy i osobisty nauczycieli - wychowawców przedszkoli Słoneczko i Biały Miś w ramach projektu Od super przedszkolaka do wzorowego uczniaka. Celem warsztatów jest rozwój umiejętności nauczycieli, którzy prowadzą zajęcia z dziećmi z zakresu stosowania zasady równości szans kobiet i mężczyzn, zwalczania stereotypów. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest również do: a)prowadzenia obserwacji rozwoju nauczycieli; b)prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć; c)oznaczenia dokumentacji w ramach prowadzonych zajęć zgodnie z wytycznymi dla promocji w ramach PO KL; d)prowadzenia listy obecności podczas warsztatów; e)udokumentowania udziału w warsztatach i konsultacjach w formie zaświadczeń potwierdzających wzrost wiedzy i umiejętności przez nauczycieli. Zamawiający po podpisaniu umowy z wykonawcą będzie wymagał przedłożenia do zatwierdzenia harmonogramu planowanych konsultacji i warsztatów. Przewiduje się możliwość zmiany harmonogramu w trakcie realizacji zamówienia za obopólną akceptacją Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zachowaniem należytej staranności. Osoby/osoba przeprowadzające konsultacje i warsztaty dla nauczycieli - wychowawców powinna(y) spełniać łącznie następujące wymagania: -ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie wychowania przedszkolnego, -legitymujące się uprawnieniami w zakresie realizacji nadzoru pedagogicznego w tym sprawowanego w przedszkolu lub nad przedszkolem/przedszkolami zgodnie z rozporządzeniem MEN Dz.U. z 2009r. Nr 168 poz. 1324, w sprawie sprawowania nadzoru pedagogicznego, -uprawnienia do prowadzenia zajęć w zakresie doskonalenia zarządzania oświatą (dokumentem potwierdzającym posiadanie niezbędnych uprawnień będą studia podyplomowe, kursy, szkolenia w zakresie zarządzania oświatą lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w w/w zakresie), -ukończone formy doskonalenia/dokształcania zawodowego w zakresie psychologii społecznej (dokumentem potwierdzającym posiadanie niezbędnych uprawnień będą studia podyplomowe, kursy, szkolenia w zakresie psychologii społecznej lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w w/w zakresie), -doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia (dokumentem potwierdzającym posiadane doświadczenie w prowadzeniu konsultacji będzie oświadczenia i wykaz zrealizowanych projektów). Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie przeprowadzonych konsultacji i warsztatów w danym miesiącu. Wykonawca wystawi fakturę nie częściej niż jeden raz w miesiącu za miesiąc poprzedni przeprowadzonych konsultacji i warsztatów. W przetargu mogą wziąć udział zarówno osoby prowadzące działalność gospodarczą jak również osoby fizyczne. W przypadku osób które nie prowadzą działalności gospodarczej zostanie zawarta umowa zlecenie zgodnie z treścią istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//ugsomianka.bip.org.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach