Przetargi.pl
Konsrewacja i naprawy urządzeń komunalnych w Giżycku.

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14/120
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4282997, 4285231 w. 43 , fax. 087 4285241
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14/120 14/120
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, fax. 087 4285241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konsrewacja i naprawy urządzeń komunalnych w Giżycku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - zakres I - remont śmietniczek: montaż śmietniczki na fundamencie betonowym, montaż śmietniczki betonowej, montaż śmietniczki na słupku metalowym, remont śmietniczki, demontaż śmietniczki, montaż wkładu do śmietniczki, czyszczenie śmietniczki, zakup śmietniczek i wkładów, - zakres II - remont ławek: montaż ławki wkopywanej, demontaż ławki wkopywanej, montaż ławki na postumencie żeliwnym, demontaż ławki na postumencie żeliwnym, remont ławki parkowej, malowanie ławki parkowej, malowanie elementów konstrukcyjnych ławki parkowej, mycie ławki, montaż zabawek na placu zabaw, demontaż zabawki, wymiana ogrodzenia z siatki powlekanej, wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej, remont elementów małej architektury, zakup ławek, zakup zabawek, - zakres III - dekoracja miasta: rozwieszenie i zebranie flag na masztach, rozwieszenie i zebranie flag na drzewcach, wykonanie i montaż uchwytów do flag, - zakres IV - remont wiat przystankowych: wymiana pokrycia dachu wiaty, demontaż wiaty, montaż wiaty, wymiana szyby, remont elementów wiaty, zakup szyb, zakup wiat. Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 30.06.2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: art. 22 ust. 1 pkt. 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej; - zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zakres I, II, IV), - zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień do kierowania ruchem (zakres III i IV). art. 22 ust. 1 pkt. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; art. 22 ust. 1 pkt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia, tj: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20 000,00 PLN; art. 22 ust. 1 pkt. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: art. 22 ust. 1 pkt. 1 Wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - odpis uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - odpis zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. art. 22 ust. 1 pkt. 2 Wymagane dokumenty: - wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego, z określeniem ich wartości i zakresu. art. 22 ust. 1 pkt. 3 Wymagane dokumenty: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 20 000 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu. art. 22 ust. 1 pkt. 4 Wymagane dokumenty: - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach