Przetargi.pl
Konserwacje, naprawy, remonty urządzeń dźwigowych w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 854 304 , fax. 525 854 076
  • Data zamieszczenia: 2016-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
    85094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 854 304, fax. 525 854 076
    REGON: 112607400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacje, naprawy, remonty urządzeń dźwigowych w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, naprawy i remontów urządzeń dźwigowych w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy. Wykaz urządzeń dźwigowych podany został w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: • konserwację wraz z pełnieniem dyżurów i utrzymaniem dyżuru pogotowia technicznego urządzeń dźwigowych (ryczałt miesięczny), oraz wszystkie inne czynności niezbędne dla nieprzerwanego prawidłowego działania dźwigów, wynikające z wymagań producentów, stanu technicznego, wymagań przepisów w tym prowadzenie dokumentacji, okresowe dopuszczenia, badania, pomiary itd., z uwzględnieniem warunków gwarancji udzielonej przez producentów i wykonawców obiektów (wykaz czynności do realizacji w ramach konserwacji urządzeń dźwigowych został wyszczególniony w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Dźwigi objęte gwarancją wyszczególnione są w załączniku nr 8. • naprawy eksploatacyjne i dewastacyjne urządzeń dźwigowych wraz z materiałami i częściami zamiennymi (wartość będzie stanowić maksymalnie 63% z kwoty za konserwację wszystkich urządzeń dźwigowych oraz dyżury i utrzymanie pogotowia technicznego). 3.14 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niezbędnych czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. m.in. : Czynności wykonywane w Maszynowni: 1. Sprawdzenie wartości napięcia fazowego, zgodnie ze schematem elektrycznym. 2. Sprawdzenie działania przekaźnika zabezpieczenia termistorowego. 3. Wykonanie dwóch jazd w górę i w dół kabiną i skontrolowanie działania aparatury sterowej. 4. Sprawdzenie czy luzownik pewnie otwiera szczęki hamulcowe. 5. Sprawdzenie czy elementy ruchome ogranicznika prędkości pracują prawidłowo. 6. Sprawdzenie działania wyłącznika głównego, wyłączyć wyłącznik główny. 7. Sprawdzenie stanu obwodów ochrony przeciwpożarowej i zabezpieczeń. 8. Skontrolowanie wartości nastawienia wyłącznika nadmiarowego. 9. Dokręcenie przewodów ze szczególnym zwróceniem uwagi na stan listew zaciskowych, gdzie są podłączone łączniki obwodów bezpieczeństwa. 10. Sprawdzenie stanu styków styczników i przekaźników, oczyszczenie i regulacja. 11. Sprawdzenie działania łącznika ogranicznika prędkości. 12. Sprawdzenie ogranicznika prędkości 13. Sprawdzenie stanu lin nośnych i linki ogranicznika prędkości (w przypadku mocowania lin w maszynowni, stanu zawieszenia i układu wyłączającego łącznik zwisu lin). 14. Sprawdzenie stanu kół linowych w tym rowków koła ciernego. 15. Sprawdzenie pracy i regulacja układu hamulcowego. 16. Sprawdzenie luzu gum sprzęgła elastycznego koła ciernego i dokręcenia sworzni. 17. Sprawdzenie stanu oleju w łożyskach silnika i jego uzupełnienie. 18. Sprawdzenie stanu oleju w reduktorze i czy nie występują wycieki. 19. Sprawdzenie stanu cieplnego reduktora i silnika. 20. Skasowanie drgań silnika. 21. Sprawdzenie stanu baterii dzwonka alarmowego i telefonu. Czynności wykonywane przy kabinie i przeciwwadze 1. Sprawdzenie stanu prowadników ślizgowych, kabinowych i przeciwwagowych oraz ich luzów w prowadnicach. 2. Sprawdzenie stanu prowadników rolkowych lub ślizgowych. 3. Sprawdzenie mocowania lin na kabinie i przeciwwadze. 4. Sprawdzenie zamocowania linki ogranicznika prędkości. 5. Sprawdzenie stanu aparatu chwytnego. 6. Sprawdzenie działania łącznika chwytaczy i łącznika zwisu lin. 7. Sprawdzenie mocowania krzywek: wyłączników krańcowych, wyłączników końcowych. 8. Sprawdzenie działania aparatów elektromagnetycznych. 9. Sprawdzenie działania wyłącznika krańcowego na kabinie. 10. Sprawdzenie działania impulsatorów. 11. Sprawdzenie działania kasety jazd kontrolnych m.in. przycisk STOP - oczyścić z kurzu. 12. Sprawdzenie prawidłowej pracy: silnika i wszystkich elementów napędu drzwi automatycznych, czy pracują bez zacięć i hałasu. 13. Sprawdzenie i regulacja zatrzymania kabiny na przystanku. 14. Sprawdzenie działania i wymiana uszkodzonych elementów kasety dyspozycji. 15. Sprawdzenie działania łączników pełnego obciążenia i przeciążenia. 16. Sprawdzenie pełnego obciążenia minus jedna osoba. 17. Sprawdzenie przeciążenia plus jedna osoba. 18. Sprawdzenie działania i oczyszczenie łączników drzwi kabinowych. 19. Sprawdzenie w drzwiach automatycznych działania fotokomórek i łącznika nawrotu. 20. Sprawdzenie działania oraz nasmarowanie części ruchomej krzywki ruchomej. 21. Sprawdzenie stanu wyposażenia kabiny: oświetlenie, lustro, instrukcja eksploatacji, nr fabryczny - braki uzupełnić. 22. Utrzymanie czystości opraw oświetleniowych kabin. Czynności wykonywane w szybie windowym 1. Sprawdzenie drzwi przystankowych 2. Sprawdzenie prawidłowości samoczynnego zamykania drzwi przystankowych. 3. Sprawdzenie zamocowań i naciągu linek i pasków. 4. Sprawdzenie ustawienia łączników drzwi. 5. Sprawdzenie prawidłowości ryglowania i łącznika rygla. 6. Sprawdzenie stanu tabliczek informacyjnych. 7. Sprawdzenie działania ręcznego odryglowania drzwi przystankowych. 8. Sprawdzenie działania kaset wezwań i wymiana uszkodzonych elementów. 9. Sprawdzenie mocowania przesłonek impulsatorów. 10. Sprawdzenie działania wyłączników końcowych i krańcowych. 11. Sprawdzenie stanu instalacji ochronnej i mocowania instalacji elektrycznej. 12. Sprawdzenie działania "wyłącznika dźwigu". Czynności wykonywane na podszybiu 1. Sprawdzenie pracy i smarowanie obciążników ogranicznika prędkości i lin wyrównawczych. 2. Sprawdzenie wydłużenia lin wyrównawczych, jeśli takie występują. 3. Sprawdzenie czy zderzaki hydrauliczne nie wykazują przecieków. 4. Sprawdzenie działania łącznika sterowania (przycisk STOP). 5. Sprawdzenie działania łącznika drzwi podszybia. 6. Sprawdzenie zamocowania zderzaków sprężynowych. Uczestniczenie przy pracach związanych z rewizjami przeprowadzanymi przez Urząd Dozoru Technicznego. art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.15 Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określił w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości 5300,00 PLN w jednej z niżej wymienionych form: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, że 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00-13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach