Przetargi.pl
Konserwacje, nadzór eksploatacyjny i naprawy bieżące dźwigów zainstalowanych w budynkach podległych ZUS I Oddział w Łodzi.

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacje, nadzór eksploatacyjny i naprawy bieżące dźwigów zainstalowanych w budynkach podległych ZUS I Oddział w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji, nadzoru eksploatacyjnego i napraw bieżących n/w dźwigów zainstalowanych w budynkach podległych ZUS I Oddział w Łodzi:- 4 dźwigi w budynku siedziby I Oddziału w Łodzi, ul. Zamenhofa 2,- 2 dźwigi w budynku Wydziału Poligrafii w Łodzi, ul. Wólczańska 225,- 1 dźwig w budynku Inspektoratu w Zgierzu, ul. Długa 43,- 1 dźwig w budynku Inspektoratu w Kutnie, ul. Jagiełły 12.Wykaz i opis techniczny dźwigów został podany w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy (III część SIWZ).Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa I część SIWZ oraz Wzór umowy.Wielkość zamówienia: Wartość niniejszego zamówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/7/2009/TR/NA-16) wynosi 68.482,20 euro.Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp, co potwierdzą przez złożenie:1.1.oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.2. II części SIWZ, a w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, również pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,1.2.dokumentów wymaganych w pkt 3.3.-3.7. II części SIWZ, spełniających wymogi rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), zwanego dalej Rozporządzeniem. 2. w zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania napraw dźwigów wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.).Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie (pkt 3.2. II części SIWZ) oraz dokument potwierdzający przyznanie uprawnień (pkt 3.6. II części SIWZ).W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada takich uprawnień istnieje możliwość zawiązania konsorcjum w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), wystarczy że warunek określony w pkt 2 spełni jeden z Wykonawców.3. w zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp Wykonawca winien:3.1. wykazać, że dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne wymagane przy konserwacji dźwigów wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie (pkt 3.2. II części SIWZ). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), wystarczy że warunek określony w pkt 3.1. spełni jeden z Wykonawców. Jeśli Wykonawca nie dysponuje wymaganym potencjałem osobowym, winien również złożyć zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia, w celu realizacji zamówienia, osób posiadających ww. kwalifikacje i posiadających zaświadczenie kwalifikacyjne. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie przedłożyć, przed podpisaniem umowy, dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku zgodnie z pkt 13.5. II części SIWZ.3.2. wykazać się doświadczeniem w postaci należytego wykonania/wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) przez okres minimum 1-go roku konserwacji co najmniej 2 (dwóch) dźwigów w tym jednego dźwigu z napędem regulowanym i sterowaniem zbiorczym w obu kierunkach. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt 3.7. II części SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), wystarczy że warunek określony w pkt 3.2. spełni jeden z Wykonawców.4. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp (wypełnione i podpisane) - do wykorzystania wzór (druk) stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, winien on przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia,3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia,4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - w rozumieniu Rozporządzenia,5.Dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania napraw dźwigów, wydany przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.),6.Wykaz wykonanych/wykonywanych konserwacji dźwigów, z określeniem dat, przedmiotu i odbiorcy konserwacji, wraz z dokumentami (np. referencje, rekomendacje), potwierdzającymi należyte ich wykonanie, na poświadczenie spełniania warunku postawionego w pkt 2.3.2. II części SIWZ. Do wykorzystania wzór (druk) stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów jak dla dokumentów wymienionych w pkt 1) i 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka (brutto) za 1 roboczogodzinę wykonywania napraw podana w Formularzu ofertowym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach