Przetargi.pl
Konserwację i naprawy wind zainstalowanych w obiektach ZUS/O Sosnowiec

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2695012 do 15 , fax. 032 2662084
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
    ul. Partyzantów 1 1
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2695012 do 15, fax. 032 2662084
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwację i naprawy wind zainstalowanych w obiektach ZUS/O Sosnowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i napraw dźwigów osobowych, towarowego i podnośnika wózków inwalidzkich w Oddziale ZUS w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1 i 1-go Maja 25 oraz w Inspektoratach w Zawierciu przy ul. Blanowskiej 2 i w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kościuszki 48), zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego o budowie i eksploatacji dźwigów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca: - zrealizował (lub realizuje) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie umowy, których przedmiotem były usługi polegające na serwisowaniu i naprawach wind przez okres co najmniej 12 miesięcy (każda z umów), - posiadają aktualne uprawnienia wydane w formie decyzji administracyjnej - na modernizację dźwigów osobowych i towarowych - wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, na podstawie art. 9 w związku z art. 37 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122 poz. 1321 ze zm.). - dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że będą dysponować osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, potwierdzające umiejętność praktycznego wykonywania czynności w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 ze zm.). c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub dysponuje zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e. Akceptują wzór umowy. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że akceptuje wzór umowy. f. Udzielą minimum 12 miesięcznej gwarancji na wymienione części. Warunek będzie spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na wymienione części. g. Dysponuje pogotowiem dźwigowym które będzie w stanie w ciągu 2 godzin dojechać do obiektów Zamawiającego celem, np. uwolnienia osób uwięzionych w windzie. Warunek będzie spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że dysponuje pogotowiem dźwigowym które będzie w stanie w ciągu 2 godzin dojechać do obiektów Zamawiającego). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia, na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 PZP. b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. wykaz (oświadczenie Wykonawcy) zrealizowanych lub realizowanych umów na usługi serwisowe oraz naprawy wind w okresie 3 ostatnich lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Oświadczenie musi zawierać co najmniej: wartość, przedmiot, datę wykonania, odbiorcę. d. dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w oświadczeniu zostały wykonane z należytą starannością. e. aktualne uprawnienia wydane w formie decyzji administracyjnej - do modernizacji dźwigów osobowych i towarowych - wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, na podstawie art. 9 w związku z art. 37 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym. f. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji a także sposobu dysponowania tymi osobami przez wykonawcę (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4 do SIWZ). W wykazie należy wymienić co najmniej jedną osobę posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, potwierdzające umiejętność praktycznego wykonywania czynności w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych. g. zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, potwierdzające umiejętność praktycznego wykonywania czynności w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych dla osoby wymienionej w wykazie, o którym mowa powyżej, h. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i. aktualne zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; j. informacje o zakresie zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli dotyczy). k. w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów określonych w pkt. 1 lit. b, h, i składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach