Przetargi.pl
Konserwacje i naprawy urządzeń zasilania bezprzerwowego w I Oddziale ZUS w Poznaniu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-908 Poznań, ul. Dąbrowskiego 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8416866 , fax. 061 8416866
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu
    ul. Dąbrowskiego 12 12
    60-908 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8416866, fax. 061 8416866
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacje i naprawy urządzeń zasilania bezprzerwowego w I Oddziale ZUS w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: okresowe konserwacje (gwarancyjne i pogwarancyjne) oraz naprawy pogwarancyjne urządzeń zasilania bezprzerwowego na terenie I Oddziału ZUS w Poznaniu, Inspektoratu w Poznaniu, Nowym Tomyślu, Międzychodzie, Grodzisku Wlkp. i Szamotułach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca jest autoryzowanym serwisantem urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełania/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania ww.warunków: 1.Oświadczenie, o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania zamówienia oraz odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.Dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest autoryzowanym serwisantem urządzeń objętych przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach