Przetargi.pl
Konserwację dźwigów osobowych w obiektach Uniwersytetu Warszawskiego: Dom studenta Nr 1, Dom studenta Nr 2, Dom Pracownika Naukowego, obiekt hotelowy SOKRATES

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwację dźwigów osobowych w obiektach Uniwersytetu Warszawskiego: Dom studenta Nr 1, Dom studenta Nr 2, Dom Pracownika Naukowego, obiekt hotelowy SOKRATES
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji dźwigów osobowych w obiektach Uniwersytetu Warszawskiego: - Domu Pracownika Naukowego UW, Warszawa ul. Smyczkowa 11 i 9 (3 szt.), - UW Sokrates, Warszawa ul. Smyczkowa 9 (2 szt.) - Domu Studenta Nr 1, Warszawa ul. Żwirki i Wigury 97/99 (2 szt.) - Domu Studenta Nr 2, Warszawa ul. Żwirki i Wigury 95/97 (2 szt.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 1.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.1. Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji dźwigów osobowych. Wykazane usługi muszą odpowiadać swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wymagane jest wykazanie 2 usług o wartości rocznej brutto nie niższej niż 15 000,00 PLN każda. 2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonywania zamówienia. 2.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zapewni realizację zamówienia przez grupy min. dwu osobowe, w tym: - obaj pracownicy z aktualnymi zaświadczeniami do eksploatacji (E) urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV. - jeden pracownik z uprawnieniami Urzędu Dozoru Technicznego kategorii odpowiedniej do typu konserwowanego dźwigu, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAKNIE (spełnia nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); c)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN, d)dowód wniesienia wadium. Formularz Nr 2 - oświadczenie - imienny wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zmówienia wraz z załącznikami. Do formularza Nr 2 wykonawca zobowiązany jest dołączyć kserokopie następujących dokumentów: - minimum dwóch pracowników posiadających aktualne zaświadczenia do eksploatacji (E) urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV, w tym jeden pracownik z uprawnieniami Urzędu Dozoru Technicznego kategorii odpowiedniej do typu konserwowanego dźwigu, Formularz Nr 3 - oświadczenie Wykaz usług wraz z załącznikami. Należy załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Dodatkowo wykonawca dołączy do oferty: Formularz Nr 4 - Informacja o zakresie zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach