Przetargi.pl
Konserwacja zieleni, utrzymanie czystości oraz porządku na terenie Miasta Oleśnicy

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja zieleni, utrzymanie czystości oraz porządku na terenie Miasta Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES RZECZOWY PRAC – 2017 r. I. Konserwacja i utrzymanie terenów zielonych 1. Koszenie trawników na terenach wyszczególnionych w „Wykazie gruntów – 2017 r.” zgodnie z określoną przez Zamawiającego liczbą koszeń. a) Koszenie trawników 8 razy - pow. gruntów 145 682,00 m2; b) Koszenie trawników 6 razy - pow. gruntów 184 121,50 m2; c) Koszenie trawników 4 razy - pow. gruntów 226 801,60 m2; d) Koszenie trawników 2 razy - pow. gruntów 24 994,00 m2; 2. Zebranie i wywóz zgrabionej trawy z podanych wyżej powierzchni; 3. Bieżące sprzątanie terenów wymienionych w „Wykazie gruntów – 2017 r.”; 4. Oczyszczenie z trawy i ziemi obszarów przy krawężnikach i obrzeżach chodnikowych (na załączonych działkach) o długości 5 217 m; II. Pielęgnacja i ochrona drzew i krzewów 1. Formowanie i cięcia pielęgnacyjne koron drzew – 540 sztuk, w tym: - o obwodzie do 40 cm – 500 sztuk, - o obwodzie powyżej 40 cm – 40 sztuk; 2. Usuwanie odrostów przyziemnych 2 razy w roku – 400 sztuk; 3. Podlewanie w okresie letnim 450 sztuk drzew. 4. Wycinka drzew - 80 sztuk oraz uporządkowaniu terenu po wycince i zagospodarowaniu pozyskanego drewna; 5. Pielęgnacja, plewienie i podlewanie rabatek liściasto – iglastych, pow. 5 152,5 m2; 6. Pielęgnacja rabat różanych o łącznej powierzchni 1 764 m2, polegająca na plewieniu, podlewaniu, nawożeniu, stosowaniu oprysków chemicznych oraz zabezpieczeniu róż w okresie zimowym; 7. Czterokrotne formowanie i odchwaszczanie żywopłotów o powierzchni - 9 373 m2; III. Nasadzenia z materiału Wykonawcy 1. 250 sztuk krzewów róż z bryłą korzeniową uwzględniając zaprawienie dołów ziemią kompostową; 2. Kwiatów rabatowych w formie dywanów kwiatowych w ilości: ­ 5 000 sztuk begonia, ­ 200 sztuk kanna, ­ 5 000 sztuk bratków, ­ 5 000 sztuk krokusów, z uwzględnieniem podlewania, pielęgnacji i plewienia; 3. 3 000 sztuk pelargonii w konstrukcjach kwiatowych z uwzględnieniem podlewania. IV. Nasadzenia z materiału Zamawiającego 1. 80 sztuk drzew w wieku 5 lat; 2. 500 sztuk krzewów. V. Porządki 1. Prace porządkowe objęte harmonogramem wykonywane są od poniedziałku do soboty każdego tygodnia. 2. Utrzymanie czystości i porządku w mieście poprzez sprzątanie chodników przylegających do terenów wymienionych w „Wykazie gruntów – 2017 r.” oraz placów o łącznej powierzchni 22 755 m2. 3. Sprzątanie oraz usuwanie roślin ze ścieżek o nawierzchni z kruszywa mineralnego o łącznej powierzchni 19 570 m2 oraz z placów o nawierzchni z kostki granitowej i betonowej o łącznej powierzchni 2 782 m2 położonych w parkach: wodociągi, przy ul. Spacerowej, przy ul. Kruczej i ul. Wrocławskiej, przy ul. Kruczej i ul. Wałowej oraz terenu od ul. Wojska Polskiego do stawów. 4. Opróżnianie 400 koszy na odpady dwa razy w tygodniu, 50 koszy na odpady trzy razy w tygodniu, 20 koszy na odpady cztery razy w tygodniu w tym w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy (teren Parku nad Stawami). 5. Usuwanie padłych zwierząt z terenu miasta (za wyjątkiem ulic) w zadeklarowanym przez Wykonawcę terminie, lecz nie dłuższym niż 5 godzin. 6. Likwidacja "dzikich" wysypisk - 70 mp nieczystości. 7. Bieżące sprzątanie terenów nad stawami od ul. Wojska Polskiego, Brzozowa, Spacerowa oraz terenów „wodociągów”. Powierzchnia działek około 325 287 m2. 8. Teren Parku nad Stawami sprzątany również w soboty, niedziele i w dni ustawowo wolne od pracy - łączna powierzchnia działek 25 823 m2 . 9. W niedzielę i święta prowadzone jest sprzątanie terenów wymienionych w „Wykazie gruntów – 2017 r.”, a znajdujących się na obszarze ograniczonym ulicami: Rzemieślniczą, Sinapiusa, Kilińskiego, Wały Jagiellońskie, Wałowa. 10. Przygotowanie Skweru Kombatantów Rzeczypospolitej przed uroczystościami: Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 września, 11 listopada. 11. Utrzymanie porządku i czystości nawierzchni na terenie Targowiska w Oleśnicy przy ul. Wrocławskiej o pow. 1 651 m2 poprzez codzienne (również w soboty i dni ustawowo wolne od pracy) sprzątanie, opróżnianie koszy ulicznych dwa razy w tygodniu oraz w okresie zimowym odgarnianie śniegu i likwidację śliskości. Wykonawca jest zobowiązany do ustawienia pojemnika na śmieci o pojemności co najmniej 1100 l na terenie Targowiska w Oleśnicy przy ul. Wrocławskiej i wywóz nieczystości stałych niemniej niż 2 razy w tygodniu lub podpisanie umowy z wykonawcą tych usług. Koszt wywozu nieczystości stałych obciąża Wykonawcę. 12. W okresie jesieni zgrabianie liści i ich wywóz z parków, skwerów wymienionych w „Wykazie gruntów – 2017 r.”– ilość około 1 480 mp. 13. Utrzymanie porządku w czasie akcji zimowej, poprzez odgarnięcie śniegu i likwidację śliskości na chodnikach i przejściach przylegających do terenów wymienionych w „Wykazie gruntów – 2017 r.” lub będących ich częścią – 36 490 m2. Usuwanie śliskości z ciągów pieszych odbywać się będzie również w niedzielę i święta w obszarze ograniczonym ulicami Rzemieślniczą, Sinapiusa, Kilińskiego, Wały Jagiellońskie, Wałową oraz Sikorskiego na odcinku od ul. Klonowej do Cmentarza Armii Radzieckiej, Wileńską do skrzyżowania z Krzywą i Lwowską. 14. Odgarnięcie śniegu i likwidacja śliskości odbywać się będzie w zadeklarowanym przez Wykonawcę terminie, lecz nie dłuższym niż 12 godzin 15. Dokarmianie ptactwa w okresie zimy na terenie stawów w Oleśnicy (pokarm dostarczany przez Zamawiającego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” – zał. nr 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 77310000-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 18 9584 0008 2001 0000 0055 0004 z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/1/2017" Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach