Przetargi.pl
Konserwacja zieleni na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku

Miejski Ogród Zoologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Norbertańska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3660512, 3660524 , fax. 024 3660513
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ogród Zoologiczny
    ul. Norbertańska 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3660512, 3660524, fax. 024 3660513
    REGON: 00016822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja zieleni na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja zieleni na terenie MOZ w Płocku. 2. Zakres prac obejmuje następujące roboty: - Koszenie trawników wykonywane 2-3krotnie w ciągu trwania umowy. Czynność polega na skoszeniu trawy, załadunku bezpośredniego po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów nie później niż 3 dni po wykonaniu koszenia. - Grabieniu liści z trawników i ze skupin wykonywane 1-3krotnie w ciągu trwania umowy. Czynność polega na wygrabieniu liści, ich załadunku bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji. - Odchwaszczeniu skupin krzewów wykonywane1-2krotnie w ciągu trwania umowy. Czynność polega na spulchnieniu gleby oraz usunięciu chwastów ze skupin krzewów, żywopłotów, bylin, mis przy drzewach wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją. - Cięciu żywopłotów wykonywane 1-2krotnie w ciągu trwania umowy. Czynność polega na przycięciu żywopłotów, załadunku bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów. - Cięciu krzewów wykonywane 1-2krotnie w ciągu trwania umowy. Czynność polega na przycięciu skupin krzewów oraz usunięciu suchych krzewów i samosiewów do lat 5 wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją. - Nasadzeniu drzew i krzewów. Czynność polega na wykopaniu dołów, posadzenie roślin z dowiezieniem ich z zaplecza techniczno administracyjnego, podlaniu i wykonaniu misek, zaprawienie dołów ziemią urodzajną/kompostową, rozplantowaniu na poboczu pozostałej ziemi. - Innych pracach pielęgnacyjnych. Czynności będą rozliczane na podstawie katalogów KNP i stawki roboczogodziny. Stawka roboczogodziny zawiera wszelakie narzuty i zysk. 3. Wykonawca do wyżej wymienionych prac użyje własnego sprzętu ogrodniczego i narzędzi. 4. Termin realizacji zamówienia - sukcesywnie do 15.10.2009r. 5. Podane w zał. Nr 1 - Formularzu ofertowym ilości jednostkowe służą jedynie określeniu wartości zamówienia i porównaniu złożonych ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn: 1) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj.: osobą, kierującą robotami, która posiada wykształcenie wyższe o kierunku ogrodniczym. 2) Wykonawca musi dysponować niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia tj.: - kosiarki mechaniczne spalinowe - min 3 szt, - kosy spalinowe - min 4 szt, - samochód skrzyniowy do 5 t lub ciągnik z przyczepą - min 1 szt, 3) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedno zadanie o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia, którego wartość w wymiarze jednego roku była nie mniejsza niż 80 000zł netto. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt1 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt2 ppkt1i2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt2 ppkt3 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie, d) warunek określony w pkt3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, e) warunek określony w pkt4 spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie -spełnia-nie spełnia-, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którym będzie dysponował. 7.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o wartości nie mniejszej niż 80 000zł netto, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Doświadczenie zawodowe Załącznik Nr 5 do SIWZ. II. Do oferty należy załączyć również: 1.Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje -nie dotyczy-. W przypadku złożenia oferty wspólnej: przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1-2 oraz pkt II.2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem-przez Wykonawcę ( z wyj. pkt. II.2) . Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach