Przetargi.pl
Konserwacja, utrzymanie, remonty dróg gminnych i elementów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Żoliborz w latach 2020 r. i 2021 r. oraz utrzymanie dróg wewnętrznych w 2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-627 Warszawa, Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224438878, , fax. 224439004
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
    Słowackiego 6/8
    01-627 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224438878, , fax. 224439004
    REGON: 01525966300186
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoliborz.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, utrzymanie, remonty dróg gminnych i elementów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Żoliborz w latach 2020 r. i 2021 r. oraz utrzymanie dróg wewnętrznych w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, utrzymanie, remonty dróg gminnych i elementów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Żoliborz w latach 2020 r. i 2021 r. oraz utrzymanie dróg wewnętrznych w 2020 r. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia obejmuje: 1. Usuwanie awarii, wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni i chodników. 2. Wykonywanie remontów jezdni, chodników, parkingów i zjazdów do posesji i innych elementów pasa drogowego. 3. Konserwację znaków drogowych, wymianę zniszczonych znaków i uzupełnienie brakujących, malowanie oznakowania poziomego oraz monitorowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 4. Wprowadzanie nowych projektów organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów, w przypadku gdy wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów; b) czterech kosztorysów ofertowych, tj: 1) kosztorysu ofertowego na utrzymanie i konserwację dróg gminnych w latach 2020-2021, sporządzonego w oparciu o przewidywany przez zamawiającego zakres robót określony w przekazanych: opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8, nr 10 i nr 11 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ); 2) kosztorysu ofertowego na konserwację organizacji ruchu dróg gminnych w latach 2020-2021, sporządzonego w oparciu o przewidywany przez zamawiającego zakres robót określony w przekazanych: opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8, nr 10 i nr 11 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ); 3) kosztorysu ofertowego na utrzymanie i konserwację dróg wewnętrznych w 2020 r., sporządzonego w oparciu o przewidywany przez zamawiającego zakres robót określony w przekazanych: opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8, nr 10 i nr 11 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ); 4) kosztorysu ofertowego na konserwację organizacji ruchu dróg wewnętrznych w 2020 r., sporządzonego w oparciu o przewidywany przez zamawiającego zakres robót określony w przekazanych: opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8, nr 10 i nr 11 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, należy wraz z ofertą przedstawić: a) informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w pkt III.3; b) dokumenty określające w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach