Przetargi.pl
Konserwacja, usuwanie awarii i drobne naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych na terenie ZGN Praga Południe w 2010r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 517 74 36 , fax. 022 517 74 22
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4/21 4/21
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 517 74 36, fax. 022 517 74 22
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, usuwanie awarii i drobne naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych na terenie ZGN Praga Południe w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja i drobne naprawy dźwigów w budynkach mieszkalnych administrowanych przez AN 1, 3, 5 na terenie ZGN Praga Południe zgodnie z zakresem świadczonych usług określonym w załącznikach nr 5a,5b,5c oraz wykazem dźwigów, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 1 100,00 zł Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. oferta winna być zabezpieczona wadium przed terminem otwarcia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym I osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykażą że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 prace odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, b) Wykażą, że dysponują lub będą dysponowali co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji zamówienia, tj. posiadającymi zaświadczenie uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego oraz świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: eksploatacji (Grupa 1, do 1 KV), wydane przez uprawnione organy. 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem Zamówienia. Suma ubezpieczenia wynosi nie mniej niż: 80 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza również wykazanie się ubezpieczeniem OC z góry na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą wykonać czynności o których mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z Wykonawców musi spełniać warunek określony w pkt. 1.ppkt 4) warunków w postępowaniu, pozostałe warunki określone w pkt. 1. ppkt. 1),2),3) mogą spełniać łącznie. Ocena spełnia ww warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca złoży wraz z ofertą: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru Oferta stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Podpisany zakres świadczonych usług (stanowiący załącznik Nr 5a,5b,5c oraz wykaz dźwigów, stanowiący zał. Nr 6 do SIWZ) 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ), 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 i 2 (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ). 7. Wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym muszą znaleźć się co najmniej 3 prace z zakresu konserwacji dźwigów oraz dodatkowo dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że te trzy umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie. Wykonawca dostarczy potwierdzenie należytego wykonania tych prac wystawione przez klienta - dołączone dokumenty powinny dotyczyć pozycji w wykazie. 8. Wykaz osób (min. 2 osoby) wyznaczonych do wykonania zamówienia, którymi wykonawca dysponuje wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, tj. zaświadczeniami uprawniającymi do konserwacji dźwigów wydanymi przez Urząd Dozoru Technicznego oraz świadectwami kwalifikacji uprawniającymi do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: eksploatacji (Grupa 1, do 1 KV), wydanymi przez uprawnione organy. W przypadku gdy Wykonawca wskazał w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, dołączy również pisemne zobowiązania podmiotów do udostępnienia tych osób do wykonania niniejszego zamówienia. 9. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert, 11. Aktualna polisa ubezpieczeniowa (lub polisa ubezpieczeniowa OC z gór na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.), a w przypadku jej braku Inn dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 złotych. 12. Informacja o części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach