Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
REGON: 00110334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja urządzeń studia TV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja urządzeń studia TV - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503410007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. posiadają doświadczenie i przygotowanie do realizacji konserwacji urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w tym wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat wykonali lub wykonują usługę (trwającą przez okres co najmniej jednego roku), polegającą na konserwacji studyjnych urządzeń telewizyjnych, 1.3. wykażą, że wśród osób wykonujących zamówienie znajduje się osoba posiadająca: co najmniej dwuletnie doświadczenie w konserwacji urządzeń objętych przedmiotem zamówienia oraz wykształcenie wyższe elektroniczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwa, w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt b), d) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 1.2 wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia oraz dokumentami potwierdzającymi wymienione dane - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie 1.3, f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - informację o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowaniu ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe oraz modernizacja lub rozbudowa systemów dozoru telewizyjnego CCTV w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie - sprawa nr 169/Cir/16/TG
Dodano: 2016-07-21 - Serwis i konserwacja telewizji dozorowanej w obiektach Komendy Głównej Policji, sprawa nr 99/Cir./15/MSz
Dodano: 2015-05-25 - Zakup usługi serwisowej mikserów i automatycznych krosownic emisyjnych na okres 36 miesięcy
Dodano: 2015-04-01 - Usługa opieki serwisowej mixerów i automatycznych krosownic emisyjnych na okres 1 roku
Dodano: 2014-05-12 - Świadczenie usług serwisowych telewizji przemysłowej, sygnalizacji włamania w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i podległych jednostkach terenowych
Dodano: 2013-03-20 - Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla Systemu multipleksu satelitarno- naziemnego TVP przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2012-10-16 - Świadczenie usługi konserwacji i serwisu urządzeń studia TV
Dodano: 2012-09-13 - Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla Systemu multipleksu satelitarno-naziemnego TVP
Dodano: 2012-04-05 - Świadczenie usług serwisowych dotyczących mikserów emisyjnych i krosownic firmy Grass Valley pracujących w Zespołach Emisyjnych i Centralnej Aparaturze Emisyjnej
Dodano: 2011-12-28 - Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla Systemu multipleksu satelitarno-naziemnego TVP
Dodano: 2011-11-10