Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników zlokalizowanych na terenie Białegostoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników zlokalizowanych na terenie Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac w zakresie bieżącej konserwacji i utrzymania urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników celem zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania urządzeń oświetlenia oraz ich estetycznego wyglądu - wykaz obiektów objętych zakresem zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ (stanowiący jednocześnie zał. nr 1 do Umowy). 2. Zakres zamówienia: 1) Zakres prac konserwacyjnych, które należy prowadzić celem zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania urządzeń oświetlenia oraz ich estetycznego wyglądu obejmuje: a) systematyczną kontrolę (sprawdzanie) funkcjonowania oświetlenia; wymianę źródeł światła (rtęciowych, sodowych, halogenowych, świetlówek, żarowych itp.); wymianę opraw, dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, oprawek, uszkodzonych kloszy, przewodów w latarniach, tabliczek słupowych, uszkodzonych wkładek topikowych i główek bezpiecznikowych, podstaw bezpiecznikowych, naprawa/wymiana uszkodzonych słupów, utrzymanie (naprawa/wymiana) szafek oświetleniowych w stanie przydatności do pracy, czyszczenie wnęk słupowych, wnęk szafek oświetleniowych, wymianę zamknięć (drzwiczek) słupowych i opasek zabezpieczających oraz poprawianie opasek słupowych, opasek na rurkach i przewodach; regulację, naprawę i ewentualną wymianę aparatury sterowniczej i kontrolnej, przekaźników zmierzchowych, zegarów astronomicznych, wymianę styczników, konserwację i wymianę wyłączników p. porażeniowych. b) lokalizację uszkodzeń w sieci kablowej zasilającej oświetlenie oraz jej naprawę, c) malowanie słupów na jednolity kolor określony przez Zamawiającego, d) mycie i czyszczenie kloszy dwa razy w ciągu roku, e) dokonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów związanych z eksploatacją urządzeń elektrycznych m.in. pomiarów napięć i obciążeń, izolacji, pomiarów przeciwporażeniowych, f) wykonywanie objazdów parków minimum 1 raz w tygodniu, g) zapewnienie transportu do cotygodniowych objazdów z przedstawicielem Zamawiającego oraz do odbioru prac, h) informowaniu Zamawiającego o zgłoszonych usterkach i awariach (sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych) oraz o dokonywanych likwidacjach ww. usterek, i) dokonywanie dwa razy w roku szczegółowego przeglądu sieci i urządzeń oraz określanie ich stanu technicznego, z powyższego należy sporządzić raport Zamawiającemu, z wnioskami o potrzebie prac modernizacyjnych, j) bieżącej współpracy z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok Rejon Energetyczny Białystok Miasto w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych oraz zasilania szaf oświetleniowych. k) w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia energetycznego i egzekwowanie, aby niezwłocznie usunięto awarię. l) prowadzenie dzienników konserwacji, których odpis należy dołączyć do comiesięcznej faktury. Dziennik będzie również co miesiąc przekazywany w formie elektronicznej na adres e-mail lub na innym nośniku: dyskietka lub płyta CD. W dzienniku winny być odnotowywane wszystkie zgłoszenia uszkodzeń urządzeń, stwierdzone awarie lub uszkodzenia, daty i miejsca wykonywania prac, wymiany naświetlaczy, wymiany źródeł światła, malowanie itp. Wraz ze zgłoszeniem oraz wykonywaniem czynności należy wpisywać datę i godzinę. m) w przypadku prac związanych z usuwaniem awarii w pasie drogowym teren zabezpieczyć w odpowiedni sposób zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003r.) Po zakończonych pracach ziemnych Wykonawca ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego. n) Wykonawca zapewni dostęp do energii elektrycznej w niezbędnym zakresie podczas imprez, festynów i innych akcji na terenie lub w sąsiedztwie konserwowanych obiektów do których Zamawiający wyraził zgodę na podłączenie. Podczas imprezy Wykonawca udostępni podłączenie do zasilania i będzie sprawował nadzór nad dostępem do energii. Podłączenie urządzeń musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, Wykonawca wyposaży szafkę w odpowiednie zabezpieczenie i osprzęt na czas podłączenia. Wykonawca wykona inne czynności związane z obsługą urządzeń oświetleniowych podczas imprez plenerowych np. wygaszenie niektórych opraw itp. 2) Sposób realizacji prac konserwacyjnych: a) Na czas realizacji zamówienia wykonawca zapewni dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych umową oraz zapewni stały kontakt telefoniczny oraz będzie posiadał stale włączony fax. w celu umożliwienia przekazywania do realizacji robót - nr telefonu, nr faxu lub tel. komórkowy (dodatkowo może być również konto e-mail). b) Wykonawca zapewnia dyspozycyjność firmy w dni robocze, dni wolne od pracy, w tym również dni świąteczne oraz w czasie pracy oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych tuneli oraz pomników, c) Materiały i sprzęt niezbędny do wykonywania zamówienia w zakresie konserwacji zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt w ramach niniejszej umowy. d) Wykonawca zamówienia ma obowiązek uczestniczenia w odbiorach robót wykonywanych na obiektach objętych konserwacją. e) Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy obiekty do konserwacji, wraz z posiadanymi dokumentacjami technicznymi, na podstawie protokołu przekazania. f) Po okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu obiekty do konserwacji, wraz z posiadanymi dokumentacjami technicznymi, na podstawie protokołu przekazania. Przekazanie nastąpi w ciągu 2 tygodni od zakończenia terminu obowiązywania umowy. Za czas przekazywania nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. g) Prace określone w rozdz. I pkt 2 objęte ryczałtem, będą wykonywane na bieżąco nie dłużej jednak niż w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia usterki lub wykrycia jej przez konserwatora. Natomiast prace opisane w rozdz. I pkt 4 będą wykonywane w miarę potrzeb w terminie określonym w protokole konieczności sporządzonym przez zamawiającego. W przypadku niemożności dotrzymania terminu Wykonawca pisemnie zwróci się do Zamawiającego o przedłużenie terminu realizacji z uzasadnieniem zaistnienia takiej konieczności. W szczególności prace takie jak: wywrócone maszty, odsłonięcie instalacji elektrycznej lub inne przypadki, w których występuje zagrożenie bezpieczeństwa, zagrożenie zdrowia lub życia będą wykonywane na bieżąco: to jest ich rozpoczęcie może nastąpić najpóźniej w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia lub stwierdzenia zdarzenia. h) Wykonawca zapewni transport do odbioru prac oraz przeglądu urządzeń oświetleniowych objętych konserwacją. i) Wykonawca udzieli Zamawiającemu wszelkich informacji dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia. j) Wykonawca będzie obecny przy dokonywaniu odbiorów oraz umożliwi dostęp do wszystkich elementów objętych zakresem zamówienia. k) Za wszelkie szkody spowodowane na rzecz osób trzecich a wynikłe z powodu nienależytego bądź nieterminowego wykonania zamówienia całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca. l) Zamawiający przekaże do konserwacji obiekty wymienione w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. W przypadku zmniejszenia, w okresie obowiązywania umowy, ilości konserwowanych urządzeń kwota ryczałtu zostanie zmniejszona o wartość konserwacji danego obiektu, powstałą z iloczynu ceny brutto za 1-miesięczną konserwację 1 szt. oprawy oraz ilości opraw zainstalowanych na danym obiekcie (do rozliczeń przyjmuje się 30 dni w miesiącu). Powyższe będzie dokonywane protokolarnie. 3) Prace awaryjne związane z konserwacją- załącznik 1A do SIWZ: a) wymiana obudowy, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych, np. w wypadku drogowym, b) wymiana/naprawa kabli zasilających szafy lub odcinków kabli zasilających poszczególne oświetlenie w przypadkach, gdy kable takie uległy uszkodzeniu bez winy Wykonawcy, c) wymiana lub naprawa słupa oświetleniowego rozbitego lub uszkodzonego w wyniku wypadku drogowego bądź czynników zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy (powódź, wichura, kradzież, wandalizm) oraz uszkodzonych przy tej okazji kabli i przewodów po potwierdzeniu zaistniałego wypadku przed komisją złożoną z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, d) wymiana lub naprawa projektora/oprawy oświetleniowej rozbitej lub uszkodzonej w wyniku wypadku drogowego bądź czynników zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy (powódź, wichura, kradzież, wandalizm) oraz uszkodzonych przy tej okazji kabli i przewodów po potwierdzeniu zaistniałego wypadku przed komisją złożoną z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy; e) prace awaryjne wymienione powyżej lit. a - d, będą zlecane protokołami konieczności a rozliczne cenami jednostkowymi wskazanymi w - zał. nr 1A do SIWZ (zał. nr 2 do Umowy). f) technologię i dobór materiałów określi Zamawiający a robocizna, koszty zakupu oraz transport - wchodzą w skład konserwacji i objęte są ryczałtem miesięcznym. g) na prace wymienione powyżej lit. a - d Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 3 lat, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru wykonanych prac, zleconych protokołem konieczności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502320000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 6 000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Konserwacja urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników zlokalizowanych na terenie Białegostoku 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach