Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń oświetlenia dróg i ulic gminy Sędziejowice

Gmina Sędziejowice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6771002 , fax. 043 6771006
  • Data zamieszczenia: 2010-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziejowice
    ul. Wieluńska 6 6
    98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie
    tel. 043 6771002, fax. 043 6771006
    REGON: 73093459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń oświetlenia dróg i ulic gminy Sędziejowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: /Konserwacji urządzeń oświetlenia dróg i ulic gminy Sędziejowice/ nazywane w dalszej treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia /przedmiotem zamówienia/. Z E S T A W I E N I E punktów i urządzeń oświetlenia na terenie gminy Sędziejowice Oprawy OG 160W - 114 szt, OUR 125W - 205szt, OUR 250W - 193szt, OUS 70W - 321szt, OUS 100W - 8szt, OUS 150W - 148szt, OUS 250W - 28szt,Razem: 1017 szt Urządzenia i linie zasilające oświetlenie uliczne / pomiary, sterowanie, fotokomórki itp. / w stacjach trafo - 54szt, w skrzynkach - 10szt, Razem: 64szt Zakres prac: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności konserwacyjnych i naprawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia elektrycznego określonymi w Zarządzeniu Ministra Gospodarki Materiałowej i paliwowej z dnia 14 września 1987 r. / M.P. z 1987r. Nr 29, poz. 230 / i zwanymi w dalszej części zasadami : a/ oględziny planowe tras obwodów oświetleniowych napowietrznych i kablowych, stan przewodów/ głownie ich połączeń i osprzętu /, stan czystości opraw i źródeł światła, stan ubytków źródła światła - co najmniej jeden raz w miesiącu, b/ naprawy nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych, opraw, wysięgników, elementów zasilania i sterowania, dławików, kondensatorów, bezpieczników, drzwiczek wnęk latarń, naprawy i wymiany uszkodzonych kabli i zerowanych przewodów oświetleniowych, osprzętu kablowego i przewodowego tych obwodów / izolatory, mufy kablowe, odgromniki itp. / wymiany uszkodzonych i połamanych słupów, naprawy osłon i zamknięć rozdzielni oświetleniowych nn, wymiany żarówek - niezwłocznie, c/ pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystencji izolacji i badania kontrolne natężenia oświetlenia - zgodnie z normami, d/ przeglądy tablic oświetleniowych i przekaźnikowo-sterowniczych, regulacje i naprawy sterowania - co najmniej jeden raz w miesiącu. 2. Termin dokonania pierwszych przeglądów dla urządzeń przekazanych do eksploatacji zostanie dokonany nie później niż w ciągu dwóch tygodni od daty podpisania niniejszej umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić wymaganą dokumentację eksploatacyjną dla przekazanego do konserwacji oświetlenia, w skład której wchodzą karty oględzin z opisem stwierdzonych nieprawidłowości, karty przeglądów z zakresem wykonanych czynności konserwacyjnych, wykazem materiałów oraz wyniki pomiarów prowadzonych podczas eksploatacji urządzeń oświetlenia. 4. Naprawy szkód , zniszczeń i dewastacji urządzeń oświetlenia powstałych wskutek działania osób postronnych, za wyjątkiem klęsk żywiołowych, dokonywane będą w ramach czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych. 5. Naprawy urządzeń i awarii urządzeń oświetlenia i obwodów oświetleniowych które powodują zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, bezpieczeństwa środowiska i strat w majątku, będą dokonywane bezzwłocznie. Miejsca występowania takich uszkodzeń i awarii zostaną zabezpieczone w przypadku niemożliwości podjęci natychmiastowej naprawy z powodów organizacyjnych i materiałowych. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu ich zgłoszenia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Instrukcji Współpracy Ruchowej zwanej dalej /Instrukcją/ i będącej załącznikiem nr 2 do projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349285003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) wg. zasad określonych w pkt.XIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną