Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg
- Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 50 00 , fax. 22 443 50 40
- Data zamieszczenia: 2018-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
Franciszka Klimczaka 2
02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 50 00, fax. 22 443 50 40
REGON: 1525966300154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy, zamówienie udzielane w częściach: Część I – Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII, Część II – Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał Wolicki i Kanał w Osi Królewskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – OBIEKT POWSIN V, OBIEKT POWSIN VIII Kod CPV 90000000-7: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/ sprzątania i usługi ekologiczne • Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (prace wykonywane w trzech terminach w roku 2018) następujących urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów: Obiektu Powsin V o łącznej długości rowów do konserwacji 6 333 m; Obiektu Powsin VIII o łącznej długości rowów do konserwacji 7 487 m. • Prace będą polegały na wykoszeniu skarp, dna i obrzeży cieków, usunięciu roślin korzeniących się w dnie i kożucha roślin pływających, ręcznym i mechanicznym usunięciu namułu z dna wraz z rozplantowaniem, oczyszczaniu przepustów i krat, usunięciu przetamowań i zanieczyszczeń, korekty linii brzegowej, oczyszczaniu wylotów oraz rurociągów drenarskich, usuwaniu roślinności (drzewa i krzewy do lat 10) ze skarpy i korony rowów, zbieraniu i wywozie odpadów nagromadzonych w urządzeniach, czyszczeniu studni rewizyjnych usunięciu namułu po odmulaniu oraz dostawie i montaż wlotu (przyczółka) betonowego prefabrykowanego o śr. rury 600 mm. Planowane terminy wykonania poszczególnych konserwacji: I – czerwiec 2018 r. II - sierpień 2018 r. III – październik/listopad 2018 r. Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia o kodach minimum: 20.02.01 – Odpady ulegające biodegradacji, 20.02.02 – Gleba i ziemia, w tym kamienie, 20.02.03 – Inne odpady nieulegające biodegradacji, 20 03 01 – Niesegregowane odpady komunalne, i sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującej w dacie realizacji zamówienia ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. CZĘŚĆ II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – OBIEKT POWSINEK, RÓW NATOLIŃSKI, KANAŁ WOLICKI i KANAŁ W OSI KRÓLEWSKIEJ Kod CPV 90000000-7: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/ sprzątania i usługi ekologiczne Kod CPV 45200000-9: Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej • Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (prace wykonywane w trzech/czterech terminach w roku 2018), następujących urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów: Obiekt Powsinek o łącznej długości rowów do konserwacji 8 703 m; Rowu Natolińskiego na długości 830 m; Kanał Wolicki na długości 1 830 m; Kanał w Osi Królewskiej na długości 300 m. Kanały zlokalizowane są wśród intensywnej zabudowy mieszkaniowo-usługowej z urządzoną zielenią, pełnią funkcje zbiorników retencyjno-przepływowych dla „czystych” wód deszczowych oraz stanowią silny akcent krajobrazowy o walorach widokowo-rekreacyjnych dla całego Miasteczka Wilanów. Dlatego, podczas prowadzenia prac konserwacyjnych, należy ograniczyć do niezbędnego minimum wykorzystanie ciężkiego sprzętu ze szczególnym uwzględnieniem ochrony występującej zieleni. • Prace będą polegały na: wykoszeniu skarp, dna i obrzeży cieków, usunięciu roślin korzeniących się w dnie i kożucha roślin pływających, ręcznemu i mechanicznemu usunięciu namułu z dna wraz z rozplantowaniem, oczyszczeniu przepustów i krat, usunięciu przetamowań i zanieczyszczeń, oczyszczaniu dna stawów i basenów z roślin i zanieczyszczeń komunalnych, usuwaniu roślinności (drzewa i krzewy do lat 10) ze skarpy i korony rowów, zbieraniu i wywozie odpadów nagromadzonych w urządzeniach, remoncie wg potrzeb, przepustów o średnicach 40100 cm (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowi załącznik do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia). • Planowane terminy wykonania poszczególnych konserwacji: I - czerwiec 2018 r. II - sierpień 2018 r. III/IV - wrzesień/październik/listopad 2018 r. • Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia o kodach minimum: 20.02.01 – Odpady ulegające biodegradacji, 20.02.02 – Gleba i ziemia, w tym kamienie, 20.02.03 – Inne odpady nieulegające biodegradacji, 20 03 01 - Niesegregowane odpady komunalne, i sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującej w dacie realizacji zamówienia ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej składa ww. oświadczenie wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji. Wykonawca, który przynależy do grupy kapitałowej składa ww. oświadczenie w ciągu 3 dni od opublikowania na stronie internetowej zamawiającego www.wilanow.pl informacji o wykonawcach, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji- wg odpowiedniego do części zamówienia załącznika 9A, 9B do wniosku. Wykonawca składa wypełniony formularz Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na Część I i/lub Część II (Wniosek A, B) wraz z załącznikami. Wykonawca winien umieścić wniosek w zamkniętej kopercie. Na kopercie winien podać adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, nr postępowania 20/WOŚ/2018 - "Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I – Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII*, i* Część II – Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał Wolicki i Kanał w Osi Królewskiej*", * - niepotrzebne skreślić. Opakowanie musi być opatrzone następującymi danymi: nazwą firmy, albo imieniem i nazwiskiem, siedziby, albo miejsca zamieszkania oraz dokładnym adresem (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) Wykonawcy składającego wniosek. W przypadku wniosku wspólnego należy wymienić z nazwy z określeniem siedziby - wszystkie podmioty składające wspólny wniosek z zaznaczeniem lidera. Wraz z wnioskiem należy złożyć następujące dokumenty: a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż Wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do wniosku; b) w przypadku Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu – wg załącznika nr 10A, 10B do wniosku. c) w przypadku gdy wniosek zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: - zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. d) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego odpowiednio do części w załączniku nr 1A, 1B do wniosku e) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego odpowiednio do części w załączniku nr 2A, 2B do wniosku f) oświadczenie o podwykonawcach – wg wzoru określonego odpowiednio do części w załączniku nr 3A, 3B do wniosku g) wykaz usług - wg wzoru określonego odpowiednio do części w załączniku nr 5A, 5B do wniosku, h) wykaz osób - wg wzoru określonego odpowiednio do części w załączniku nr 6A, 6B do wniosku, Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, że wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy UWAGA – Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z wnioskiem wykazu usług wraz z referencjami oraz wykazu osób. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, że wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN
Dodano: 2024-06-28 - Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2024-05-29 - Usługa utrzymania czystości terenu przynależnego do Wydziału Mechatroniki PW wraz z usługą ogrodniczą oraz usługą odśnieżania
Dodano: 2024-05-21 - Usługa utrzymania czystości terenu przynależnego do Wydziału Mechatroniki PW wraz z usługą ogrodniczą oraz usługą odśnieżania
Dodano: 2024-05-08 - Odbiór ścieków opadowych z TWR Kraków
Dodano: 2024-04-24 - Przegląd eksploatacyjny, czyszczenie separatorów i osadników/piaskowników, wykonanie przeglądów budowlanych urządzeń służących ochronie środowiska,
Dodano: 2024-03-29 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na rok 2024
Dodano: 2024-02-24 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieniawa
Dodano: 2024-01-31 - Sprzedaż i dostawa wody oraz odprowadzanie ścieków dla PGE Narodowego w Warszawie
Dodano: 2024-01-26 - „Bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta Wyszków w 2024 r.
Dodano: 2024-01-02