Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń i obiektów wodociągowych na terenie Gminy Rokiciny w latach 2011-2013, nr sprawy ZPFE.271.11.2011

Gmina Rokiciny ogłasza przetarg

  • Adres: 97-221 Rokiciny, ul. Tomaszowska 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7195010 , fax. 44 7195012
  • Data zamieszczenia: 2011-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokiciny
    ul. Tomaszowska 9 9
    97-221 Rokiciny, woj. łódzkie
    tel. 44 7195010, fax. 44 7195012
    REGON: 59064822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń i obiektów wodociągowych na terenie Gminy Rokiciny w latach 2011-2013, nr sprawy ZPFE.271.11.2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń i obiektów oraz usuwanie awarii sieci wodociągowych na terenie Gminy Rokiciny w latach 2011-2013. Opis sieci wodociągowych oraz ich elementów składowych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1.W stosunku do ujęcia wody pitnej oraz przepompowni - wykonawca zobowiązany jest do: 2.1.1.właściwej i sprawnej obsługi, eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sterowania, zasilania i technologii zgodnie z obowiązującymi przepisami i potrzebami wynikającymi z przeprowadzonych kontroli i wydanych wniosków pokontrolnych. 2.1.2.przeprowadzania okresowych i kontrolnych przeglądów technicznych, prób, badań i pomiarów w zakresie: a. stanu technicznego obiektów technologicznych, pomocniczych i zaplecza techniczno - socjalnego instalacji technicznych b. instalacji elektrycznych siły , światła i sterowania oraz ochronnych i odgromowych c. utrzymania w należytym stanie technicznym i sanitarnym obiektów i urządzeń zaopatrzenia w wodę 2.1.3.konserwacji i wymiany uszkodzonych lub zużytych elementów regulacji i odcinających w obwodach technologicznych (zawory, zasuwy itp.) 2.1.4.zapewnienia stałej obsługi o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach 2.1.5.opracowania harmonogramów napraw i remontów do 30 września każdego roku na rok następny 2.1.6.zgłaszania potrzeb usprawniania pracy obiektu 2.1.7.prowadzenia dokumentacji pracy poszczególnych obiektów i urządzeń (w szczególności książka eksploatacji studni, książka dozoru technicznego) 2.1.8.prowadzenia ekonomicznej i oszczędnej gospodarki materiałowej i energetycznej 2.1.9. prowadzenia niezbędnej korespondencji z Urzędem Gminy i organami uprawnionymi do kontroli stanu urządzeń i obiektów wodociągowych oraz odbiorcami wody, w zakresie i przedmiocie objętym umową. 2.1.10.postępowania z odpadami powstającymi przy eksploatacji urządzeń wodociągowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i opracowaną w tej materii dokumentacją 2.1.11.ponoszenia pełnej odpowiedzialności za powstałe obniżenia jakości wody dostarczanej odbiorcom wynikające z nie przestrzegania postanowień umowy 2.1.12.prowadzenia dobowej ewidencji ilości pobieranej wody ze studni głębinowych i uzdatnionej tłoczonej do sieci wodociągowych i dostarczania jej 2 razy do roku tj. do 15 stycznia i 15 lipca każdego roku. 2.2. W stosunku do sieci wodociągowej - wykonawca zobowiązany jest do: 2.2.1. sprawowania stałej i bieżącej kontroli obsługiwanych sieci wodociągowych a)przeglądów tras wodociągowych, b)sprawnego usuwania awarii i niekontrolowanych wycieków wody. Przy każdej awarii i jej usunięciu zawiadomienie zamawiającego i odbiorców wody za pośrednictwem właściwych miejscowo sołtysów o awarii, przewidywanym czasie jej usunięcia oraz czasookresie płukania sieci wodociągowej po jej usunięciu, c)konserwacji hydrantów, zaworów i zasuw oraz prawidłowego ich oznakowania, d)naprawy, wymiany lub zamontowania zaworów lub zasuw umożliwiających wyłączenie odcinków sieci wodociągowych. Koszt wymienianych zaworów lub zasuw ponosi wykonawca. e)po usunięciu awarii wodociągowych wykonawca dokona płukania sieci wodociągowej, f)usunięcia awarii na przyłączu wodociągowym obciążając kosztem usunięcia awarii właściciela posesji, w przypadku gdy to przyłącze jest jego własnością. 2.2.2.zapewnienia stałej obsługi o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach. 2.2.3.uzgadniania warunków technicznych z odbiorcami wody, którzy uzyskali z Urzędu Gminy w Rokicinach zgodę na włączenie się do istniejącej sieci wodociągowej. 2.2.4.opracowania do 30 września każdego roku harmonogramów robót konserwacyjnych przewidzianych na rok następny, 2.2.5.właściwego i skutecznego przechowywania przejętej dokumentacji technicznej, 2.2.6.opracowanie i przedstawienie zamawiającemu do 20 stycznia każdego roku wykazu wykonanych napraw i remontów w roku ubiegłym 2.2.7.wymiany w każdym roku kalendarzowym 20% wodomierzy u odbiorców wody, po wcześniejszym, pisemnym ustaleniu z zamawiającym harmonogramu wymiany wodomierzy i kolejności miejscowości, w których wodomierze będą wymieniane. Koszty zakupu nowych wodomierzy ponosi zamawiający. Wykonawca powinien uwzględnić przy wymianie wodomierzy konieczność przebudowania instalacji przyłącza w celu zamontowania nowego wodomierza (koszty zaworów antyskażeniowych i zaworów zamykających dopływ w przypadku ich braku ponosi właściciel przyłącza.) 2.3.W zakresie zaopatrzenia w wodę w warunkach specjalnych - wykonawca obowiązany jest do: 2.3.1.opracowania programu przystosowania ujęć wody i sieci wodociągowych do pracy w warunkach specjalnych do 31 października każdego roku 2.3.2.określenia dobowego zapotrzebowania wody pitnej w warunkach określonych w punkcie 2.3.1. 2.3.3.uzyskania zatwierdzenia przez zamawiającego harmonogramu zgodnego z zapisami w punkcie 2.3.1. 2.3.4.zapewnienia w uzgodnieniu z zamawiającym warunków i zasad przygotowania niezbędnego sprzętu technicznego, koniecznego dla zapewnienia dostaw wody 2.3.5. uzgodnienia z zamawiającym warunków i zasad przygotowania instalacji technologicznych i urządzeń do uzdatniania wody w celu szybkiego i skutecznego wyłączenia lub przełączenia układów zaopatrzenia w wodę 2.3.6. Wykonawca zapewni odpowiednio przeszkolony personel oraz niezbędny sprzęt. 2.4. Inne postanowienia 2.4.1. Podstawową formą działania wykonawcy w zakresie usuwania awarii będzie praca brygady składającej się z 2 robotników, operatora koparki i koparki pod nadzorem uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku naprawy nie wymagającej użycia sprzętu ciężkiego typu koparka podstawową formą działania wykonawcy będzie brygada z drobnym sprzętem. 2.4.2. Niezbędne do wykonania elementy i materiały zostaną zakupione i dostarczone przez wykonawcę. Wykonawca dostarczy dla tych materiałów stosowne świadectwa i atesty. Obowiązek ten nie dotyczy pomp, które w razie konieczności zakupi zamawiający. Koszty wymienianych elementów i materiałów ponosi wykonawca, wyodrębniając je na fakturze obciążającej zamawiającego jako odrębny element. Załącznikiem do faktury jest wykaz użytych elementów i materiałów wraz z wymaganymi atestami jakościowymi. 2.4.3. Ponadto do obowiązków wykonawcy, który wygra przetarg będzie należało: a) zgłaszanie uwag i współpraca z Urzędem Gminy w Rokicinach, b) usuwanie wszelkich uszkodzeń i awarii w trybie natychmiastowym. Przez tryb natychmiastowy rozumie się przystąpienie do usuwanie awarii w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od powiadomienia i prowadzenie prac związanych z usunięciem awarii bez przerw, aż do jej likwidacji. Jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie to możliwe wykonawca powiadomi o tym zamawiającego, podając przyczynę i przewidywany termin naprawy. W przypadku, gdyby usunięcie awarii wymagałoby czasu dłuższego niż 12 godzin wykonawca określi godziny dostaw wody i poinformuje o tym Właściciela sieci wodociągowej oraz indywidualnych odbiorców wody. 2.4.4. Wykonawca przystąpi do prac na podstawie pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy w Rokicinach. 2.4.5. Zamawiający powoła inspektora nadzoru, który będzie działał w imieniu zamawiającego w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku- Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z poźn. zm.). Inspektor nadzoru jest uprawniony do wydawania wykonawcy poleceń związanych z jakością wykonywanych robót oraz prowadzenia weryfikacji i zatwierdzania przedłożonych kosztów robocizny i materiałów. 2.4.6. Przedstawicielem wykonawcy w odniesieniu do robót objętych niniejszym przetargiem będzie wyznaczona przez wykonawcę osoba. 2.4.7. Wykonawca udzieli rękojmi na okres 36 miesięcy za wykonane prace oraz zamontowane urządzenia. 2.4.8. Przypuszczalna roczna ilość awarii będących przedmiotem zamówienia wynosi 40 awarii z użyciem brygady z koparką oraz 5 awarii z użyciem brygady z drobnym sprzętem. Faktyczna ilość może ulec zmianie, tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu i będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb i zgłoszeń. Jednakże na potrzeby przetargu przyjmuje się 40 + 5 awarie. 2.4.9. Wykonawca, który wygra przetarg powinien zapewnić łączność telefoniczną: telefon stacjonarny z faksem czynny w godzinach 7.30 - 16.00, oraz telefon komórkowy czynny całą dobę przez cały tydzień (włącznie z niedzielami i świętami) w celu zgłaszania ewentualnych awarii. 2.4.10. Dojazd na miejsce awarii leży po stronie wykonawcy. 2.4.11. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty wykonawca dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadkach ewentualnych rozbieżności powinien zwrócić się o wyjaśnienie powstałych nieścisłości. 2.4.12. Zamawiający dopuszcza aby przy realizacji zadania wykonawca zastosował rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokiciny.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach