Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach znajdujących się w obiektach Uczelni przy ul. Śniadeckich 2, ul. Kwiatkowskiego 6e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie

Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach znajdujących się w obiektach Uczelni przy ul. Śniadeckich 2, ul. Kwiatkowskiego 6e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach znajdujących się w obiektach Uczelni przy ul. Śniadeckich 2, ul. Kwiatkowskiego 6e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Spełniają ponadto następujące warunki: - posiadają dokumenty i świadectwa upoważniające do wykonywania konserwacji , napraw, oraz zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. - posiadają doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem wymaganym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia min 2 usługi , z załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wydanymi przez zarządzających obiektami, w których wykonawca przeprowadzał konserwacje. - dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia - termin płatności 14 dni po zakończeniu miesiąca wykonywania usługi, - przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ (pkt 8.5), a stanowiące kompleksową ofertę. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 8.5 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) dokumenty i świadectwa upoważniające do wykonywania konserwacji , napraw, oraz zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia: takie jak: a ) Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku eksploatacji i dozoru wymaganego, na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne ( Dz. U. Nr 54, poz 348 z późn. zm.) b) Świadectwo uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych w szczególności urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, pomp, ssaw, wentylatorów i dmuchaw o mocy powyżej 50 kW oraz aparatury kontrolno- pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej, na stanowisku eksploatacji i dozoru, wymagane na podstawie art.54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne ( Dz. U. Nr 54, poz 348 z pozn. zm.) 5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (co najmniej 2 zamówienia) odpowiadających swoim rodzajem wymaganym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji , z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wydanymi przez zarządzających obiektami, w których wykonawca przeprowadzał konserwacje. 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3) składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty, o których mowa w pkt. 3) muszą być złożone przez każdego z wykonawców, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 1), 2), 4), 5), 6) mogą zostać złożone wspólnie. Zastosowany będzie art. 26 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach