Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24 24
31-155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja techniczna Domów Studenckich nr 1, nr 2, nr 3 , nr 4, hydroforni, oświetlenia terenu Osiedla studenckiego wraz z boiskami sprtowymi i grilami, konserwacja bram i ogrodzenia Osiedla Studenckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja techniczna Domów Studenckich nr 1, nr 2, nr 3 , nr 4, hydroforni, oświetlenia terenu Osiedla studenckiego wraz z boiskami sprtowymi i grilami, konserwacja bram i ogrodzenia Osiedla Studenckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. : 1. Wykonawca wskaże, do realizacji niniejszego zamówienia minimum 8 osób, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczny staż pracy w wymaganym zawodzie nabyty w ciągu ostatnich trzech lat ,w tym: a) 3 elektryków posiadających aktualne świadectwa kwalifikacyjne E dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych (Grupa 1) pkt 2), 7) i 10) w tym co najmniej jeden dla osób Dozoru zgodnie z załącznikiem 1 do Rozporządzenia Min. Gosp. Pracy i Polit. Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami). Do oferty należy dołączyć poświadczone kserokopie tych świadectw. b) 2 hydraulików posiadających aktualne świadectwa dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń cieplnoenergetycznych (Grupa 2) pkt 2), zgodnie z załącznikiem 1 do Rozporządzenia Min. Gosp. Pracy i Polit. Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami). Do oferty należy dołączyć poświadczone kserokopie tych świadectw. c) stolarza, d) ślusarza, e) robotnika budowlanego w zakresie posadzkarz -murarz- malarz. Zaleca się do oferty dołączyć kserokopie dyplomu czeladnika lub mistrza w danym zawodzie. 2. Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat- a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem (kompleksowy nadzór konserwacyjny polegający na wykonywaniu usług określonych w załączniku nr 1 do SIWZ) oraz wartością nie mniejszą niż 200 000,00 zł lub 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł rocznie dla każdego zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie) 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3 parafowany projekt umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ), 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (Załącznik nr 5 do SIWZ), Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z załącznikiem 1 do Rozporządzenia Min. Gosp. Pracy i Polit. Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami). 8 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 6 do SIWZ), 9 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowej obsługi technicznej nieruchomości MARR Business Park przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie
Dodano: 2016-07-07 - Usługa kompleksowej obsługi technicznej nieruchomości MARR Business Park przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Sukcesywne świadczenie usług w zakresie przeglądów urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.89.2015
Dodano: 2015-11-12 - Sukcesywne świadczenie usług w zakresie przeglądów oraz napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
Dodano: 2015-10-22 - 24/SI/2015 - świadczenie usług serwisowych w obiekcie technicznym JW 3533 w m. Brzoskwinia
Dodano: 2015-07-29 - Wykonanie przeglądów okresowych urządzeń klimatyzacyjnych i central wentylacyjnych zainstalowanych w obiektach Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II
Dodano: 2015-05-29 - Świadczenie usługi w zakresie czyszczenia i dezynfekcji kanałów wentylacyjnych w Ośrodku Komputerowym UJ CM w Krakowie przy ul. Kopernika 7e. Numer sprawy: DZP/CM/242/2-25/ZP/14
Dodano: 2014-12-03 - Przegląd, konserwacja oraz serwis w przypadkach awarii, systemów zabezpieczeń technicznych w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3811
Dodano: 2014-11-26 - Konserwacja techniczna Domów Studenckich nr 1, nr 2, nr 3 , nr 4, hydroforni, oświetlenia terenu Osiedla Studenckiego wraz z boiskami sportowymi i grillami, zbiornika p.poż, bram i ogrodzenia Osiedla Studenckiego przy ul. Skarżyńskiego 3-9 oraz Domu Studenckiego Nr B-1 przy ul. Bydgoskiej 19A w Krakowie
Dodano: 2014-10-17 - Sukcesywna dostawa filtrów do bieżącej eksploatacji systemów wentylacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum oraz odbiór i utylizacja zużytych filtrów. Nr sprawy: DZP/CM/242/2-2/ZP/14
Dodano: 2014-09-01